پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد رسول بهرامیان

حوزه/ فعال و پژوهشگر حوزوی فضای مجازی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه های رسانه ها در جامعه اسلامی باید اهتمام در راستای ترویج فرهنگ دینی باشد.

حجت الاسلام محمدرسول بهرامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری تشنه ی دریافت حقایق اسلام ناب محمدی(ص) است و در این میان وظیفه فعالان و اهالی رسانه این است که با ذوق و هنرمندی و هوشمندی خود، مروج فرهنگ تعالی بخش اسلام و آموزه های آن باشند.

وی افزود: ما به حق مدعی این هستیم که اسلام کامل‌ترین دین در دنیاست اما مهم آن است که در این جهان پرهیاهو بتوانیم حق بودن و کامل بودن چنین دین و آیینی را نشان دهیم.

وی همچنین گفت: به خصوص در بستر رسانه های نوین و فضای مجازی، رسانه های جامعه اسلامی باید مروج مبانی دینی و پاسخگوی به سوالات و شبهات باشند و این طور نباشد که نسبت به این امور بسیار مهم کم تفاوت و یا بی تفاوت عمل کنند.

این کارشناس حوزوی و پژوهشگر فرهنگی خاطرنشان کرد: در این رابطه به عقیده بنده نخست باید حساسیت و دغدغه مندی در وجود ما شکل بگیرد و در وهله بعد این که در راستای ترویج فرهنگ دینی، نقشه راه و برنامه مشخص در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha