شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
اعتکاف ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب است و باید تمامی مسئولین و مردم تمام همت خود را در جهت ترویج این امر بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو، روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد اعتکاف این شهرستان که در محل سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد رجبیه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اعتکاف یکی از رویش‌های انقلاب است و باید تمامی مسئولان و مردم همت خود را در جهت ترویج این امر به کار گیرند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «زمان جوانی ما وقتی ایام ماه رجب فرا می‌رسید، در مسجد امام قم آن‌هم فقط قم؛ شاید پنجاه نفر، صد نفر فقط طلبه اعتکاف می‌کردند.این پدیده‌ی عمومی، اینکه ده‌ها هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند، آن هم اغلب جوان، جزو رویش‌های انقلاب است».

رئیس شورای فرهنگ عمومی ماکو اظهار کرد: من از جوانان متدین شهرستان ماکو اعم از خواهران و برادران می‌خواهم تا در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند. البته این یک فرصتی است برای تخلیه نفس انسانی از گناه که شامل حال هر کسی نمی‌شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اعلام کرد: امسال به خاطر محدودیت‌های کرونایی، ثبت نام شرکت کنندگان به صورت محدود و با شرایط خاصی توسط اداره تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

اعتکاف فرصتی است برای تخلیه گناه

اعتکاف فرصتی است برای تخلیه گناه

اعتکاف فرصتی است برای تخلیه گناه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha