شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ |۲۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 31, 2024
کد خبر: 1179869
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
آیت الله غروی

آیت‌الله سیدمحمد غروی به عنوان «عضو حقیقی گروه گسترش و برنامه‌ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص» منصوب شد.

به گزارش خبرگزری حوزه، براساس ابلاغیه معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آیت‌الله سیدمحمد غروی از مردادماه سال جاری به مدت ۲ سال به عنوان «عضو حقیقی گروه گسترش و برنامه‌ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص» منصوب شد.

در دوره جدید فعالیت «گروه گسترش و برنامه‌ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص» تعامل و هماهنگی تصمیمات در حوزه آموزش و پژوهش متناسب با شرایط کنونی علمی و فرهنگی کشور؛ ساماندهی مراکز آموزش عالی متولی معارف حوزوی؛ نوآوری در روش‌های آموزش علوم اسلامی؛ شناسایی و رصد تحولات علوم دینی در جهان اسلام به منظوربهره‌گیری در برنامه‌های مرتبط، حرکت در مسیر ارتقاء و توسعه پژوهش‌های دینی تقاضامحور، شناسایی و استفاده از ظرفیت نهادهای غیردولتی و انجمن‌های علمی حوزوی- دانشگاهی با هدف بهبود در کیفیت آموزش عالی در حوزه علوم اسلامی مورد تأکید و توجه قرارگرفته است.

گروه گسترش و برنامه‌ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص در راستای اجرای بند الف تبصره ۲ ماده واحده مصوبه جلسه ۸۲۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شده است.

آیت الله سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه و استاد حوزه علمیه قم است که به عنوان عضو هیئت علمی، ریاست پژوهشکده علوم رفتاری و مدیریت گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را بر عهده دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha