جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ویژه‌نامه جهانی‌سازی مجله موعود عصر

حوزه/ شماره ۲۸۴ و ۲۸۵ ماهنامه فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی مجله موعود ویژه نامه جهانی سازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شماره ۲۸۴ و ۲۸۵ ماهنامه فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی مجله موعود ویژه نامه جهانی سازی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در این شماره مقالاتی را با عناوین محتسب و مست به قلم اسماعیل شفیعی سروستانی، امامان معصوم علیهم السلام،‌ وارثان پیامبران از ابراهیم شفیعی سروستانی، بایسته های برای یاری امام زمان(عج)، رازداری و قرب به خدا و امام زمان(عج)، با منتظران خورشید سید حکیم بینش، حضرت حجت در بیان حضرت آیت الله بهجت:‌ انتظار و وظایف منتظران به رشته تحریر درآمده است.

در پرونده گلوبالیسم این شماره موضوعاتی چون جهانی شدن یا جهانی سازی، جهانی سازی فرهنگ غرب، کدام کشورها اصرار و تمایل بیشتری به اجرای گلوبالیسم دارند؟، معروف ترین گلوبالیست های جهان کیانند؟‌، موقعیت ایران و کشورهای اسلامی در فرآیند جهانی سازی، ریشه اندیشه جهانی شدن و حضور یهود در شهرهای مهم اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است.

در ادامه یادداشت هایی با موضوع امام مهدی موسس دولت حق و آخرین دولت، نقش یهود در واقعه کربلا، زمینه های آسیب زا در حوزه های اعتقادی و عبادی به چشم می خورد.

پرونده خانواده این شماره نیز به موضوعاتی چون تربیت مهدوی: چگونگی پرورش نسل منتظر، چند نکته از حدیث کساء، خود شناسی، شش ماه پایانی، حوادث مهم ماه محرم و آخرین روزهای غیبت مطرح شده است.

شایان ذکر مجله موعود اولین و آخرین نشریه مهدوی کشور است که هم اکنون وارد بیست و نهمین سال فعالیت خود شده است.

ویژه‌نامه جهانی‌سازی مجله موعود عصر منتشر شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha