یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
اجتماع بزرگ و خروش حوزویان و مردم داغدار و خشمگین قم در مدرسه علمیه فیضیه

اجتماع بزرگ حوزویان و مردم داغدار و خشمگین قم در پی شهادت علامه مجاهد و سید مقاومت سید حسن نصرالله در مدرسه علمیه فیضیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اجتماع و خروش حوزویان و ملت داغدار و خشمگین قم در پی شهادت علامه مجاهد سید و سالار شهدای مقاومت سید حسن نصرالله توسط رژیم سفاک صهیونیستی از ساعت ۹ صبح با شعار محوری «عزا عزا است امروز - خامنه ای امام صاحب عزا است امروز»، عزا عزا است امروز  - سید حسن نصرالله پیش خداست امروز» در مدرسه علمیه فیضیه آغاز شد.

این مراسم هم اکنون از خبرگزاری حوزه https://hawzahnews.com و تلویزیون اینترنتی حوزه به نشانی https://livehowzeh.ir در حال پخش زنده است.

مردم عزادار و طلاب و اساتید در این مراسم با در دست داشتن تمثال های رهبر معظم انقلاب و تصاویری از مجاهد کبیر سید حسن نصرالله و پلاکاردها با موضوع دفاع از جبهه مقاومت، همبستگی و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اعلام کردند.

فیلم | فریاد «مرگ بر آمریکا و اسرائیل« در فیضیه

شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست، وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد، سید حسن نصر الله راهت ادامه دارد، و... از جمله شعارهای محوری این مراسم بود.

در این مراسم همچنین پیام سیدناالقائد امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله قرائت شد.

سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

تجمع کنندگان پس از پایان اجتماع فیضیه، در ادامه از مسیر خیابان های ارم و صفائیه به سمت مصلای قدس راهپیمایی خواهند کرد.

تعطیلی ۳ روزه حوزه های علمیه

حوزه های علمیه هم در سوگ شهادت سید مقاومت از امروز تا ۱۰ مهر به مدت ۳ روز تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha