یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
آية الله جعفر السبحاني | جعفر سبحانی

حضرت آیت الله سبحانی با تسلیت شهادت مظلومانه اسوه مقاومت و عالم با فضیلت سید حسن نصرالله، تصریح کردند: تربیت یافته مکتب سید مقاومت ریشه دشمن را قطه می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله سبحانی در پی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه اسوه مقاومت، عالم با فضیلت، رهبر خردمند مدافع قدس و ملت مظلوم فلسطین، جهان اسلام را در عزا و تاثر فرو برد.

او شخصیتی بود که با تمام توان برای دفاع از حقوق مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی به پا خاست و در طول ۳۰ سال رهبری حکیمانه خود به منصه ظهور رساند. شهادت و مقاومت در برابر بی‌رحمان، شجره طیبه‌ای است که هرگز خشک نمیشود و روز به روز پربارتر و تنومند تر خواهد شد.

دشمن زبون فکر می‌کند با ترور چنین شخصیت‌هایی پرچم‌ مقاومت در زمین می‌ماند، بلکه مردان بزرگ و تربیت یافته مکتب «سید حسن نصرالله» پرچم را به دست گرفته و با دشمن زبون و خبیث به مبارزه خواهند پرداخت تا ریشه فساد را در منطقه قلع و قمع نماید.

اینجانب شهادت سید مقاومت و خاندان عزیزش را به حضور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و خانواده محترم ایشان و مردم عزیز و شرافتمند لبنان و همه انسان‌های آزاده تسلیت گفته و به روح پرفتوح آن شهید نمونه، درود فرستاده و از خداوند متعال برای آن شهید از دست رفته علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

قم –جعفر سبحانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha