دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
نقیبی

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: امیدواریم خونی که در رگ امت حزب الله به سبب شهادت این سید مقاومت به جوش آمده است، زمینه ساز آن باشد تا بنیاد ظلم و ستم خصوصاً صهیونیست غاصب برانداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی نقیبی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شهادت سید مقاومت، حجت الحق، شهید سید حسن نصرالله را خدمت امت اسلام، مردمان مجاهد و دلاور لبنان و همه دغدغه مندان ترویج دین تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: با شهادت شخصیتی چون شهید سید حسن نصرالله، تلاش و کوشش مجاهدان از جمله حزب الله پایان نمی پذیرد و همه کسانی که دشمنی دشمنان اسلام را درک نموده اند ایمان دارند که شهادت سید حسن نصرالله روحیه مجاهدان فی سبیل الله را در برابر معاندان و دشمنانی که هدفشان براندازی دین اسلام است تقویت می کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که امیدواریم خونی که در رگ امت حزب الله به سبب شهادت این سید مقاومت به جوش آمده است، سبب و زمینه ساز آن باشد تا بنیاد ظلم و ستم خصوصاً صهیونیست غاصب برانداخته شود، ابراز کرد: امیدواریم شاهد پیروزی امت اسلام در سراسر دنیا، سرور مومنان و خشم و غیظ کافران باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha