یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
عادلی نیا

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که حزب الله به فرمان پروردگار، می بایست همه توان خود را برای نابودی کفر و صهیونیسم به کار گیرد، به فرمایش حضرت امام(ره) اشاره کرد که فرمودند اگر هر مسلمانی یک سطل آب به سوی اسرائیل بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل عادلی نیا، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله گفت: شهادت قهرمان مقاومت، سید حسن نصرالله را به همه امت اسلام به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

وی با بیان این که مقصود از فرض بودن در بیانیه رهبر انقلاب آن است که ایشان از امت اسلام مطالبه می کنند تا به محور مقاومت یاری رسانده و هر آنچه در توان دارند در عرصه های گوناگون فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و ... به آنان به کار ببندند و آنان را در این شرائط به هر اندازه در حد توان می باشد یاری دهند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که حزب الله به فرمان پروردگار و با اعتقاد به خداوند متعال، می بایست همه توان خود را برای نابودی کفر و صهیونیسم به کار گیرد، به فرمایش حضرت امام(ره) اشاره کرد که فرمودند اگر هر مسلمانی یک سطل آب به سوی اسرائیل بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین عادلی نیا با بیان این که امروز روز کوتاه آمدن در برابر دشمنان نیست بلکه روزی است که باید با توان چندین و چند برابری در میدان حاضر شد و عمل کرد، گفت: به هر طریقی می بایست کمک های گوناگون به محور مقاومت صورت گیرد و امروز روز جهاد می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha