جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سپاه پاسداران

حوزه/ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هم​صدا با آحاد مردم ایران و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه آمریکا، ملت انقلابی را شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جمعه این هفته در حمایت سپاه پاسداران دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران،  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هم​صدا با آحاد مردم ایران و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه آمریکا، ملت انقلابی را به شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جمعه این هفته در حمایت سپاه پاسداران و فرزندان غیور و انقلابی سپاهی دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَم یُریدُونَ کَیداً فالَذین کَفَروُا هُمُ المَکیدُون(طور-52)

آیا می​خواهند نقشه​‌های شیطانی برایتان بکشند

بدانند خود آنان در دام این نقشه‌​ها گرفتار می​شوند

     رژیم رو به افول آمریکا که نماد غروب حاکمیت لیبرالیسم غرب است و با انواع گرفتاری​های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دست و پنجه نرم می​کند، اوج حماقت خود را که تجلی سردرگمی سیاسی سردمداران کوته فکر آن است، در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذارد و عجز و اضطرار احمق​های درجه یک جهان را در مقابله با بیداری جهانی اثبات کرد، این بار در ادامه​ی مکر و نیرنگ دائمی و روزافزون حاکمیت مستأصل آمریکا و به​منظور خوش خدمتی به صهیونیسم جهانی و رژیم محکوم به فنای صهیونیستی، " نهادی " را هدف هجمه​ی روانی و رسانه​ای و سیاسی خود قرار داد که در نگاه مردم انقلابی ایران و همه آزادیخواهان جهان، " نماد " مقاومت و پایداری در برابر انواع توطئه​های سخت و نرم استکبار جهانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اکنون و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، با تجربه‌​های کم​‌نظیر از فراز و نشیب​های چهل ساله، در داخل کشور و در عرصه​‌های مختلف خدمت و امنیت و دفاع و سازندگی، محور مستحکم و حصن حصین قدرت نرم و سخت نظام انقلابی و مردم مسلمان ما و نقطه امید جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و جهان است.

اعلام این نماد اقتدار و پایداری که طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، رکن رکین نیروهای مسلح ایران اسلامی است، به عنوان تروریست! جلوه​ای دیگر از حماقت ذاتی و نادانی همیشگی صهیونیسم جهانی است.

این اقدام، اگرچه به قصد ایران هراسی و اسلام هراسی انجام می​گیرد، اما علی​رغم تلاش​ها و تکاپوهای سیاسی و رسانه​ای، نتیجه​ای جز افزایش محبوبیت ملی و منطقه​ای سپاه و انسجام و همبستگی بیشتر همه جناح​ها و تفکرات گوناگون سیاسی و عموم مردم عزیزمان نداشته است.

خدا را شاکریم که با بشارت امیدبخش رهبر بصیر و حکیم انقلاب اسلامی، در آغاز سال 98، " تهدیدسازی" دشمن زبون به اراده الهی و به برکت مقاومت مردم انقلابی​مان و هدایت​های امام امت اسلامی، تبدیل به فرصت زیبای تقویت " اراده ملی"، " وحدت ملی " و" انسجام اجتماعی " در داخل کشور گردیده است و سپاه پاسداران عزیز ما ، اکنون در اوج محبوبیت و عزت ملی و منطقه ای است.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، هم​صدا با آحاد مردم ایران اسلامی و مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و احمقانه، اقشار مختلف مردم عزیز، به​ویژه جوانان آینده​ساز کشورمان را به حضور فعال در  نمازهای جمعه این هفته و تجلیل از فرزندان غیور و انقلابی سپاهی و شرکت در راهپیمایی دشمن​شکنی که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده است، فرا می​خواند.

                                                                       والسلام علی عبادالله الصالحین

                                                                     شورای سیاستگذاری ائمه جمعه   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha