جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد علی پور

حوزه/ حجت الاسلام علی‌پور گفت: تبلیغات اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعزام مبلغین را متقوف کرده است اما این به معنی تعطیلی فعالیت‌های روحانیون نیست و مبلغین منویات مقام معظم رهبری را درباره رزمایش مواسات و همدلی عملی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام احمد علی‌پور امروز در جلسه روحانیون مستقر شهرستان ارومیه که در حسینیه سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: حضور روحانیون در عرصه رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه عرصه جدید تبلیغ دین است و با توجه به شرایط و محدودیت‌های به‌وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا،  سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغین و روحانیون در ماه مبارک رمضان را متوقف کرد، اما این به معنای تعطیلی رسالت روحانیون نیست و مبلغین ارومیه در ماه رمضان فرمان مقام معظم رهبری را درباره رزمایش مواسات و همدلی عملی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که یکی از دلایل انجام فرائض معنوی تقرب به خداست، طلاب و روحانیون و مبلغین حاضر در روستاها، محله‌ها و شهرهای سراسر کشور خدمات اجتماعی را محور فعالیت تبلیغی خود قرار می‌دهند.و این راه ادامه‌ فعالیت‌های تبلیغی است و «رزمایش مواسات» با نیت تقرب به خدا انجام می‌شود که از اهداف روزه داران و مجاهدان ماه رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، بیان داشت: رسالت اصلی روحانیت همان رساندن معارف دین است و در این راه از هر ابزار شرعی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ همیشه روحانیت ملجاء و پناه مردم بوده و هست و مردم علما را به عنوان امین و خیرخواه می‌دانند و در چند ماه اخیر هم مبلغین دینی دوشا دوش مدافعین سلامت با ویروس کرونا جنگیده‌اند و این وظیفه ذاتی روحانیت است و از این به بعد هم تا نابودی کامل این ویروس این راه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha