سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
وعظی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که بسیاری از پروژه های پژوهشی این دفتر به شکل بنیادی نگاشته شده اند، گفت: ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ شود تا از آنها طرح های کاربردی به منظور گره گشایی و کمک به حل مشکلات جامعه و حکومت استحصال شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، صد و چهل یکمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور بررسی راهکارهای افزایش هم­‌افزایی و تعاملات میان این پژوهشگاه و قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌ الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ضمن تشکر از مسئولین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در اجرای فعالیت های متنوع پژوهشی با رویکرد مسأله محوری، با بیان این که جلوه­گری مساله محوری در فعالیت­های پژوهشگاه کاملا هویدا و نمایان است، اظهار داشت: از آنجا که بسیاری از پروژه­ ها به شکل بنیادی نگاشته شده­اند ضرورت دارد ترتیبی اتخاذ شود تا از آنها طرح­های کاربردی به منظور گره­گشایی و کمک به حل مشکلات جامعه و حکومت استحصال شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای این قطب به زودی برنامه­ های کلان خود در سال آینده را تصویب و ابلاغ می­کند و از رؤسای پژوهشکده‌­ها هم خواستند بر اساس شناسنامه مسأله هر میز، برنامه­ ها و پیشنهادات خود را اعلام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha