پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غذارسانی به نیازمندان در آغاز رمضان توسط جامعه اسلامی وورستر

حوزه/ در شهر وورستر در ماساچوست آمریکا ، جمعیت مسلمانان با آغاز ماه مبارک رمضان، اقدام به کمک‌رسانی غذایی به نیازمندان کرده و می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که در ایام رمضان هیچ همسایه مسلمانی گرسنه نماند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مسلمانان شهر وورستر در ایالت ماساچوست آمریکا، در اقدامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به مراقبت از نیازمندان و کمک‌رسانی به آن‌ها اقدام کرده و دست کمک به سوی نیازمندان دراز کرده‌اند تا در ماه مبارک هیچ کس گرسنه نباشد.

در وسط آماده سازی آنها برای ماه رمضان ، مرکز اسلامی وورستر بعدازظهر یکشنبه برنامه سالانه توزیع غذا را برای خانواده های محلی برگزار کرد. مراسمی که در آن بیش از ۳۰۰ نفر با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محل حاضر شده و جعبه‌های غذایی را در صندوق عقب اتومبیل خود قرار دادند.

طاهر علی سخنگوی مرکز اسلامی گفت: دلیل انجام تحویل غذایی این است که ما می‌خواهیم به هر کسی که به غذا احتیاج دارد کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صرف نظر از ایمان و مذهب آنها ، تنها معیار این است که چه کسی به غذا احتیاج دارد و باید به مرکز مراجعه کند.

علی گفت رمضان ماه بخشش است و اینکه با معده خالی درد نیازمندان را درک کنیم.

وی گفت: این ما را به یاد افراد نیازمند می اندازد. ما به عنوان یک همسایه خوب، آنچه در توان داریم برای تأمین مردم فراهم می‌کنیم. این یک حرکت و عمل خوب است که جامعه مسلمانان در سراسر جهان انجام می‌دهند.

علی گفت: وقتی جعبه را داخل ماشین می‌گذاری و می‌بینی که هنگام رانندگی فرد لبخند می‌زند ، این خودشاحساس خیلی خوبی است. در اسلام ، حتی لبخند نشانه صدقه است.

غذارسانی به نیازمندان در آغاز رمضان توسط جامعه اسلامی وورستر

لازم به ذکر است پیش از شیوع کرونا نیز این مرکز جلسات میان ادیانی متعدد برگزار می‌کرد و توزیع غذایی انجام می‌داد، تلاشی که توسط جوزف پتی، شهردار این شهر نیز مورد ستایش قرار گرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha