شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه استانی مهرواره بانور آذربایجان‌غربی

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده اعلام کرد: تاکنون ۲۶۶ بانو در آذربایجان غربی در مهرواره بانور ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام یاسین حسن زاده امروز در نشست فعالین مهرواره بانور آذربایجان غربی که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند باید بانوان انقلابی و فرهیخته کشور زن ایرانی اسلامی را آن گونه که هست روایت کنند و به دشمن اجازه ندهد زن را بر اساس مبانی فکری خود تعریف کند و لذا در این راستا مهرواره بانور در کشور با همکاری بنیاد هدایت و امور بانوان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این مهرواره شروع یک حرکت جمعی است و بانوان کنشگر با انتخاب یک مسئله و ثبت آن در سایت مهرواره، در این طرح عضو می شوند و البته در اینجا کار مهرواره تمام نمی شود بلکه این بانوان به یک شبکه مرتبط خواهند شد و حرکت خوبی را در حوزه زنان و خانواده رقم خواهیم زد .

راهیار منطقه ای بنیاد هدایت در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل افزود: ارتباط و همکاری تبلیغات اسلامی با بانوان فعال و کنشگر استان از طریق مهرواره بانور خواهد بود و نهادهای فعال در حوزه بانوان نیز با این مهرواره همکاری می کنند.

وی با بیان این که تاکنون ۲۶۶ بانو در آذربایجان غربی در مهرواره بانور ثبت نام کرده اند که در مقایسه با بانوان استان بسیار پایین است، گفت: در طرح مهرواره بانور بانوان فعال مسجدی، فرهنگی، دینی و مذهبی و بانوان فعال در حوزه اشتغال، خانواده و تربیت، طرح و مسائل خود را ثبت خواهند کرد.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان تصریح کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای بروز و ظهور نقش بانوان در جامعه این است که بانوان برای رفع مشکلات جامعه اقدام کنند که طبق این جشنواره از نقش‌آفرینی بانوان در سطح محلات آغاز شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha