یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
فل

حوزه / امام جمعه قمصر با بیان اینکه قیام دانشجویان و دانشگاه های امریکا و اروپا در حمایت از فلسطین و علیه جنایات و نسل کشی وحوش صهیونیست از دستاوردهای بزرگ و عظیم طوفان الاقصی است. یاد آورشد : امروز جریانی که در بین دانشگاهیان غربی در حال حرکت است می تواند بسیاری از معادلات دنیا را به هم بریزد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت :امروز چون نظام جمهوری اسلامی داعیه دار ولایت فقیه،حاکمیت الله و حاکمیت اسلام است با او دشمن هستند.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه باید در حرکت قطار جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، دایم سهیم باشیم. اظهار داشت: نمی‌شود خودمان را کنار بکشیم و بگوییم حکومت دین و اسلام به من ربطی ندارد.

حجت الاسلام کتابچی تصریح کرد : همانطور که وظیفه داشتیم به حکومت اسلام کمک کنیم به همین میزان و با همین حساسیت هم باید با مظاهر ظلم ، فساد اقتصاد، اداری و حقوقی نیز مقابله کنیم

امام جمعه قمصر با بیان اینکه امروز محور تحولات دنیا و مباحث رسانه ها عملیات طوفان الاقصی است و سایر احوالات و اتفاقات بزرگ حول همین محور اتفاق می افتد. گفت: در روزهای ابتدائی این عملیات رهبری فرمودند شکست غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی که هر چه جلو تر می رویم ماهیت این بیان حکیمانه ایشان روشن تر می شود.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه به دنبال شکست رژیم منحوس صهیونیست در طوفان الاقصی برای نجات از افکار عمومی و گرفتاری هایش اقدام به ترور فرماندهان عزیز ما در سوریه کرد گفت : به دنبال طوفان الاقصی عملیات وعده صادق نیروهای نظامی و سپاه دلاور تمام سیستم های دفاعی کشورهای و هم سیستم های عاریه ای کشورهای عربی را از کار انداخت و از طرف دیگر عملیات های مقتدرانه انصار الله در دریای سرخ و باب المندب علیه کشتی های تجاری امریکا ، انگلیس و هر کشوری به مقصد اسرائیل سیستمهای اقتصادی آنها را فلج کرد .

امام جمعه قمصر با بیان اینکه قیام دانشجویان و دانشگاه های امریکا و اروپا در حمایت از فلسطین و علیه جنایات و نسل کشی وحوش صهیونیست از دستاوردهای بزرگ و عظیم طوفان الاقصی است. یاد آورشد: امروز جریانی که در بین دانشگاهیان غربی در حال حرکت است می تواند بسیاری از معادلات دنیا را به هم بریزد.

حجت الاسلام کتابچی یادآورشد : اتفاقاتی که این روز ها در دانشگاه‌های امریکا اروپا می‌افتد، یادآور تدبیر رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۱۰ سال پیش است که برای جوانان اروپا و آمریکا نامه نوشتند که آثارش را حالا مشاهده می کنیم.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه خیلی از دانشجویان معترض در امریکا و اروپا که فقه و احکام نمی دانند ، امام حسین را نمی شناسند و هنوز نمک گیر روضه و دلبسته زیارت نشده اند برای مسیر ظهور تلاش می کنند. تصریح کرد : ممکن است از جمع این جوانان جهاد مغنیه ها و محسن حججی ها بیرون بیاید و ممکن است از بین ما بسیاری زمین بخورند و به ظهور نرسند ولی مراقب باشیم در دل طوفان فتنه های آخر الزمان در دفاع از حق و همراهی با ولی فقیه و اطاعت از او جا نمانیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha