سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024

درباره ما

به نام خدا 
نهادینه‌ ساختن امر اطلاع‌رسانی مجامع حوزوی و انعکاس سریع‌ و روزآمد رویدادهای حوزه، مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه را بر آن داشت تا با راه‌اندازی «خبرگزاری حوزه»، در کوتاه‌ترین زمان، اخبار حوزه را به رسانه‌های جمعی کشور و عموم ملت شریف منعکس نمایند. 
این خبرگزاری در سوم بهمن ۱۳۸۴، طی آیینی با حضور مدیر حوزه و جمعی از شخصیت‌های علمی و اجرایی آغاز به کار نمود و از آن تاریخ تاکنون با هدف اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار و رویدادهای حوزه خدمات شایسته‌ای را به جامعه اسلامی ارائه داده است. 
بیش از صدها هزار خبر حوزوی، از سوی این خبرگزاری به بیش از ۲۰۰ رسانه جمعی کشور و شبکه‌های مختلف صداوسیما ارسال شده و ۸۰ درصد اخبار آن در رسانه‌های سراسری منعکس گردیده است. 
انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامی و دینی مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علمیه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور؛ پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوی اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه، نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان، از اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری بوده است. 
خبرگزاری حوزه، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مدیرمسئول این خبرگزاری می باشد.
این خبرگزاری به نشانی www.hawzahnews.com در دسترس کاربران شبکه جهانی قرار دارد.
دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامین، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه شماره ۲، پلاک ۱۵، صندوق پستی ۴۳۸۱-۳۷۱۸۵ مستقر است، تلفن: ۳۲۹۴۱۱۸۵-۰۲۵، تلفکس: ۳۲۹۰۱۵۲۴-۰۲۵و پست الکترونیک info@hawzahnews.ir آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای حوزویان ارجمند و اخبار و گزارش‌های مجامع حوزوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی جمالیان IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
    4 1
    با سلام سایت بسیار خوب و پر باری هست . فقط میخواستم در خصوص مطلبی که ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جنگ فرمودند موضوعی رو بگم که اگر شخصی در جایگاه استاد که خود درس اصول فقه و احکام شرعی تدریس میکند خود در صفحه شخصی اینستاگرام خود روحانی که در مورد حضرت رسول ص مطلبی رو بیان میکند آیا این شخص آن روحانی رو به تمسخر بگیرد و آن مطلب رو در فضای مجازی برای دیگران ارسال نماید . آ یا نباید این شخص رو دشمن شمرد و با او برخورد کرد . این همون فساد نیست که ضربه به روحانیت و حوزه و ولایت میزند . من حتی تصاویری از صفحه این فرد پیدا کرده ام و چند روز قبل با نوشتن موضوع مطلب رو به دفتر رهبر محترم و عزیز ارسال نمود ام . چنانچه مایل بودید میتوانم در خصوص مطالب گفته شده حضوری به دفتر حوزه نیوز مراجعه کنم . با آرزوی تعجیل در ظهور حضرت و سلامتی رهبر عظیم الشان و آرزوی موفقیت برای زحمتکشان سایت خبری حوزه
  • منصوره انصاری NL ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    3 1
    سلام بنده دختری هستم که تازه از افغانستان برای تحصیل رشته مدیریت به ایران امدم متاسفانه در دانشگاه کلا نظریه های غربی مدیریت را بیان می کنند که هم خسته کن هست و هم اصلا با جامعه من که از یک جامعه اسلامی سنتی امده ام اصلا کاربرد ندارد خیلی از این بابت ناراحتم چون من به نیت این امده ام ایران که بتوانم مدیریت را به گونه ای اسلامی در افغانستان انتقال بدهم چیزی که امروز هم در جوامع سنی مذهب افغانستان و هم شیعه مذهب خیلی جا دارد و همه استقبال می کنند به همین لحاظ من از دانشگاه که چیزی یاد نگرفتم میخاستم قم هنگامی که برای زیارت امدم هر طور شده امام جمعه پردیسان قم را ملاقات کنم خیلی خیلی علاقه دارم و نیازمندم. با تشکر اگر همکاری کنید
  • عبدالرحیم پرنیان .پزشک اطفال IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    1 1
    سلام خدا قوت . دست مریزاد شما و همکارانتان کار های بزرگی در این خبرگاری کرده اید و جای این مجموعه بسیار خالی بوده و بعلت جایگاه رفیع حوزه علمیه قم در انقلاب هنوز هرجه بیشتر تلاش شود باز کم است . چیزی که ما غیر حوزویان از بیرون می بینیم هرچند حجم کار زیاد است به نسبت عظمت حوزه کم به نظر میاید . مردم از بیرون حوزه را یک مجموعه منسجم و یکدست و دارای فرماندهی واحد و بدون حاشیه می بینند و خبر گزاری شما می تواند این دیدگاه را هرچند چندان واقعی نیست حفظ کند و حقیقت را انطور که شایسته انقلاب وحق حوزه وحوزویان هست ادا کند پیشنهاد می کنم خیلی بیشتر این خبر گزاری را در رسانه های مختلف مخصوصاشبکه های تلوزیون معرفی کنید دوستتان دارم .سایه رهبر معظم مستدام . الهم عجل لولیک الفرج .
  • مهران فرزانه IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    0 0
    با سلام بنده راننده کامیونم جهار سال پیش در اصفهان با چهل کیلو تریاک دستگیر شدم بعداز اتمام کامیون مردم را ظبط کردن ایا خانواده ی را اواره کردن درسته مالک کامیون شکایت کرده من هم فرار کردم باید چه کنم نه پول دارم نه کسی را فقط دو دختر دانشجو چه قانونی من تنها خذلاف گردم چرا دیگران با جنس بالا سریع. ازادن
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    پاسخ به سوال اگر من رئیس حوزه بودم: با آموزش و پرورش هماهنگ می کردم و طلبه ها را به مدارس هفته ای یک بار می فرستادم جهت تعلیم دین به بچه ها
  • محمدحسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    عالی
  • مهدی رفاهت نیا IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 0
    نیاز به کمک دارم برای تدوین و نگارش کتابی در باره مسیحیت...در این جنگ نرم بسیار مطالب شما کم و ساده است ...چرا. آیا هنوز انکار باید بکنیم ..و یا این حجم بزرگ صهیونیست ملعون برای اطلاع رسانی و نابودی نادیده بگیریم..
  • داودمحمدی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    من جوان ۳۴ساله پدرم فوت کرده مشکل قلبی و ریوی دارم نمی توانم کار کنم با مادر دو خواهر زندگی می کنم هنوز ازدواج نکردم ازشما درخواست کمک می کنم
  • آراد شفیعی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    سلام؛ من آراد هستم، یک نوجوان شیعه. دوست دارم در سایت شما فعالیت کنم، شرایط چیست؟
  • بوچانی IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام وقت بخیر. میشه لطفا جایی برای خرید حرز امام جواد علیه السلام معرفی کنید
  • آرزو IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    سلام شماره تماس از صحاف کنندگان میخواستم درصورت امکان برای بنده ارسال فرمایید سپاسگزارم
  • اکرم IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    سلام طرح خیلی خوبیه اگه بخوبی اجرا بشه من هنوز از مشاوره استفاده نکردم وان ساءالله بعد از استفاده نظر میدم چرا نظر دیگران رو نمیشه دید؟
    • ایمانی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      ان شاء الله.
  • فرهاد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    0 0
    باسلام آقای محترم بایک مغازه دارمصاحبه کردی .به نظرخودت اکرقانون ازکجا اورده ای روش اجرا بشه .چه جواب میده .این شخص یاگرانفروشی کرده .یارانت داشته جنس دولتی به نرخ ازادفروخته وبه مردم ظلم نموده شما بابه به وچه چه آوردین چه نشان مردم میدین. ببخشید.
  • مسعود FI ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام علیکم من علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی در حوزه علمیه نجف هستم. ۳۱ ساله هستم، اهل افغانستان و ساکن فنلاند. در دبیرستان زبان عربی خوانده ام (البته کافی نیست) و تا حدودی مطالعات دینی داشته ام. برای اقامت طولانی در عراق نیاز به نامه پذیرش از حوزه علمیه یا مدرسه ای دارم. چطور می‌توانم نامه پذیرش را کسب کنم؟ تشکر
  • سعید US ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    یار غار بهشت "در" اوّل = بیزار از دنیا ... :: بر فرض محال، او یار غار بهشت 'از' اوّل هست. خب این موضوع چه ربطی به دیگران داره ؟ مگه اونها هم یار غار بهشت از اوّل هستند ؟! ...
  • سعید US ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    تفاوت شاه و سلطان :: شاه(حاکم) می تواند عادل یا ناعادل(سلطه گر) باشد . شاه ناعادل دارای سلطنت است؛ ولی فقیه، سلطان مدّعی عصمت است. امّا شاه عادل دارای نوعی'ریاست' است . سعید شاه(متّصف به صفت سلطانی) است، نه سلطان(دُر شاهوار) . تفاوت حاکم شرع و شاه عادل :: حاکم شرع دارای 'ریاست قانونی محض'( سوسیال)؛ امّا شاه عادل دارای 'ریاست مدنی-قانونی'( سوسیال دموکراسی و دموکراسی) است [ رئیس جمهور( عادل) نیز نوعی'شاه عادل' است ] . شاه سعید :: ولایت فقیه همزمان دو نوع سلطنت است: سلطه گری و ادّعای عصمت. بنابراین شاه مذهبی نمی تواند که شاه سلطنتی(مشروطه) باشد بلکه او 'رئیس منتصب جمهور' (دارای دولت-نخست وزیر) است [ در رژیم ولایت فقیه، رئیس جمهور نوعی'نخست وزیر' است ] .
  • سعید US ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    شعیب بن صالح(امام مهدی و حضرت عیسی) :: انسان معصوم، ولی(سرپرست)-سلطان یا 'پدر' ِ امّت هست .
  • Mia Taylor IN ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    Hello, I was wondering if you have any sponsored posts options available on If yes, can you please get back to me with the prices and the details for the same. Do let me know Mia
  • نجمه صادقی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 0
    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب اقای رئیسی اینجانب باافتخار ازفرزندان ایثارگر وجانباز وازکارکنان شورای حل اختلاف استان خراسان شمالی هستم که ازسال 1390حدود 10سال سابقه درشورای حل اختلاف مشغول به فعالیت هستم واین همکاری همچنان باکمترین وحداقل حقوق ومزایا ادامه دارد لذاازاین مقام والا که همیشه نگاه ولطف ویژه ای نسبت به خانواده ایثارگران داشته اند خواهشمنداست همچنان بانظر مثبت ومساعد حضرتعالی دستورفرمایید که بااستناد به ماده 44قانون اجرایی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران وهمچنین مصوبه اخیرکمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دربند(د)تبصره 20قانون بودجه سال 1400که پیش بینی مالی نیز گردیده است عنایت ویژه فرمایید.چرا که همانطور که مستحضر هستید قانون تبدیل وضعیت خانواده های ایثارگر درتمام ادارات دولتی درحال اجراست وشورای حل اختلاف مورد ظلم واقع شده است.آقا وسید بزرگوار لطفا به داد و فریاد ما کارکنان شورای حل اختلاف که سالهاست مورد بی مهری قرار گرفته اند برسید. چشم امید همه ملت خسته ایران امیدمان راناامیدنکنید.باتشکر وسپاس فراوان.
  • امین صالحی فرد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 1
    سلام ، وقت بخیر . امین صالحی فرد هستم از اهواز . دارای مدرک تحصیلی مهندسی متالورژی . از ۱۸ سالگی به صورت تجربی وارد شغل عکاسی ، تصویربرداری ، تهیه کنندگی و کارگردانی شدم . تا به الآن تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های ویدئویی ، عکاسی ورزشی و مدلینگ و تبلیغاتی و صنعتی و پرتره ، تولید تیزر و مستندهای ورزشی و صنعتی و تبلیغاتی انجام دادم .
  • ساناز IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    1 0
    با عرض سلام یه سوال داشتم با توجه به شرایط موجود کرونا ایا امتحانات شهریور حضوری هست؟
  • افسانه طاهری IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    2 0
    در تمام عمرم ب یاد ندارم مداحی یا آهنگی رو ب کرات گوش داده باشم و برا هر سری ب همون شدت اشک بریزم اجرتون با امام زمان جهت شهرستان ها راهنمایی بفرمایید خیلی دوست دارم شهر ما هم تشریف بیارید
  • ایرانی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    سریال حضرت معصومه سلام الله علیها را اجازه ندهید که ساخته وپخش شود. ایشان تالی تلو معصوم علیهم السلام هستند وممکن است شمایلی از ایشان پخش شود یا صدای ایشان که قطعا بی حرمتی است.
  • حسینی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    خبرگزاری حوزه، خبرگزاری عالی، خدا قوت خسته نباشید. اجرتان با امام حسین علیه السلام.
  • جعفر IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    سلام و عرض ادب کتاب تجوید را ارسال فرمودید،پاک شد لطف کنید مجددا ارسال بفر مائید.سپاس گزار
  • A.Z.dezfool IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    با سلام بر محضر پاک حضرت ولی عصر عج. با عرض سلام و احترام خدمت شما محبان اهل بیت علیهم السلام. امروز حوزویان و معمم های بزرگوار در تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی.حکم مجاهدان فی سبیل‌الله را به نمایش می گذارند.که در هر شرایطی پیرو خط ولایت و امامت بوده .و هستند.و همچون حوزی که پر از آب معرفت الهی و دریای بی کران او بوده تن به آب و دل به دریای معرفت بی کران خداوند متعال زده اند.خداوند یار و یاور همه شما عزیزان باد .یا حق
  • حمزه شهلی بر بلوچستان سرباز رهبر IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    نیاز کمک( شماره کارت محفوظ ) حمزه شهلی بر پدر فلج مادر قلبی خودم تشنج شماره ملی ( محفوظ )
  • حاج علی سازگار IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    باسلام هربار خبرگزاری حوزه مسجد مصلی میدان قدس شهر اصفهان در ایام هابیاید باتشکر التماس دعا.