شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
اجاقی

حوزه / حجت الاسلام اجاقی گفت: بررسی مباحث و موضوعات مرتبط با مبلغان و مشکلات تبلیغ در شهر و روستا، تلاش برای حل دغدغه‌های مطرح شده توسط طلاب و استمرار و پیگیری جلسات از نکات قابل توجه در برگزاری شورای تبلیغ استان همدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام محمد باقر اجاقی ظهر امروز در شورای تبلیغ استان همدان که با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از مصوبات و برگزاری جلسات این شورا در سال گذشته، اظهار داشت: در سال گذشته بسیاری از مصوبات شورای تبلیغ به مرحله اجرایی رسیده و لذا می‌توان گفت که با خروجی‌های مطلوب روبرو بوده‌ایم.

دبیر شورای تبلیغ استان همدان، با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: حمایت‌ها و دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان و مدیر حوزه علمیه استان در رابطه با حل مشکلات طلاب و پیگیری جلسات قابل تقدیر است.

مسئول فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه بسیاری از مصوبات این شورا عملیاتی شده و در حد حرف و کاغذ نبوده است، ابراز کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مصوبات شورا در میدان محقق شده، بنابراین پارسال را می‌توان پویاترین سال شورای تبلیغ نامید که شاهد همکاری خوبی بین اعضا بودیم.

وی افزود: بررسی مباحث و موضوعات مرتبط با مبلغان و مشکلات تبلیغ در شهر و روستا، تلاش برای حل دغدغه‌های مطرح شده توسط طلاب و استمرار و پیگیری جلسات از نکات قابل توجه در برگزاری شورای تبلیغ استان همدان است.

حجت الاسلام اجاقی، خاطرنشان کرد: همچنین در مناسبت‌ها و شرایط گوناگون و به فراخور زمان، از مسئولان نهادهای مرتبط که عضو این شورا نیستند دعوت می‌شد تا از این طریق به حل مطالبات و مشکلات موجود بپردازیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha