یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر / رویداد ملی جوانی جمعیت

رویداد ملی جوانی جمعیت (ویژه طلاب و مبلغین گروه های تبلیغی برادر و خواهر) با عنوان «هر فرزند، هدیه ای از بهشت» در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین احسان رنجبر در رویداد ملی جوانی جمعیت (ویژه طلاب و مبلغین گروه های تبلیغی برادر و خواهر) که با عنوان «هر فرزند، هدیه ای از بهشت» پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، عنوان کرد: موضوع جمعیت بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب هست این موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رویدادها و اقدامات متعددی در زمینه جمعیت صورت گرفته است، ادامه داد: این فعالیت ها برای گزارش کار، عکس و... نیست بلکه به دنبال این هستیم که به دغدغه رهبر معظم انقلاب توجه کنیم و در این امر اقدامی صورت بگیرد.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور با بیان اینکه در تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور چند موضوع خاص که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلام هست به طور ویژه دنبال می کنیم، افزود: از همه افرادی که در طول مدت برگزاری این رویداد که پیش نشست هایی داشتیم همکاری کردند و آثاری را در قالب پژوهش، کتاب، رسانه، ایده و طرح های کاربردی و... ارسال کردند، تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: حدود صد اثر در سه بخش‌ علمی و پژوهشی، هنر و رسانه و طرح و برنامه عملیاتی به تشکل رسیده است که بعد از داوری توسط افراد متخصص، 9 اثر برگزیده شدند.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور تاکید کرد: امیدواریم هر کسی به هر صورت با نوشتن، سخنرانی و... قدمی بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha