شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
باهنر

حوزه / باهنر با اشاره به اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کردیم که دوران نفت فروشی دولت‌ها برای توسعه تمام شده است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های خاص اقتصادی کشور در برخی جاها بی‌نظیر است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، محمدرضا باهنر در مراسم اختتامیه همایش "کرمان آیدکس ۲۰۲۴" که در ماهان کرمان برگزار شد، با اشاره به تحولات کشور در دهه‌های گذشته، اظهار داشت: ۲۰ سال قبل با سران جناح‌های سیاسی در کرمان قرار گذاشتیم که باوجود اختلافات، همگرا، هم افزا، همراه و همدل، کرمان را در راستای منافع کشور جلو ببریم و امروز نیز کرمان هرچه دارد از همدلی و همراهی دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کردیم که دوران نفت فروشی دولت‌ها برای توسعه تمام شده است، افزود: این یک واقعیت است که دولت دیگر پولی برای سرمایه گذاری ندارد و نفت فروشی کفاف بیش از زندگی روزمره ما را نمی‌دهد و استفاده از ظرفیت‌های خاص اقتصادی کشور در برخی جاها بی‌نظیر است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان کرمان، استان معادن، هوای چهارفصل و از همه مهمتر منابع انسانی قدرتمند، باهوش و خلاق است، گفت: اتاق بازرگانی در همایش کرمان آیدکس با همراهی نیروهای حاکمیتی پارلمان بخش خصوصی و مجلس همدل، همراه و هم‌صدا کار را در این حوزه آغاز کرده و در این زمینه برگزاری همایش کرمان آیدکس یک الگو است.

باهنر تأکید کرد: ما در همین راستا انجمن توسعه کرمان را از ۲۰ سال گذشته راه اندازی کردیم و حتی دیگر استان‌ها از ما الگو گرفتند و بر این اساس می‌توان رقابت سیاسی کرد، اما در اقتصاد هم دل و هم افزا بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha