شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دیدار خدام رضوی با خانواده شهدا

حوزه/ خدام حرم رضوی به مناسبت دهه کرامت در قالب هفدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید با خانواده ۲ شهید در دشتستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خادمان امام مهربانی ها شامگاه پنجشنبه به مناسبت دهه کرامت در قالب هفدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید با خانواده شهید صداقت از شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهید امینی از شهدای دفاع مقدس در دشتستان دیدار کردند.

حجت الاسلام رجایی خراسانی، خادم حرم رضوی در این دیدارها با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: خوشحال هستیم که توانستیم با پرچم متبرک امام رضا (ع) در جمع خانواده شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهادت در راه خدا، یک افتخار و سعادت بزرگ است، افزود: یکی از امتیازات شهید مقام شفاعت است، امیدواریم شهدای عزیز همه ما را مورد شفاعت قرار دهند.

حجت الاسلام رجایی خراسانی، بیان کرد: پدر و مادر شهید، جایگاه ویژه‌ای از نظر معنوی دارند؛ زیرا وجودشان که همان فرزند بوده در راه ارزش‌ها، وطن و امنیت کشور، شهید شده است.

خانواده شهدا نیز در این دیدارها ضمن خوش آمدگویی به خادمان امام رضا (ع)، گفتند: محبت امام رضا(ع) در دل همه ایرانیان جای دارد و همه دل تنگ حرم نورانیش می شوند.

آنها تاکید کردند: به دشمنان ایران، انقلاب و اسلام اعلام می کنیم که همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

در این دیدارها که در فضایی آکنده از معنویت انجام شد، خادمان آستان حضرت شمس الشموس(ع) خانواده شهدا را مورد تفقد خود قرار دادند و یاد این شهدا را گرامی داشتند و هدایای متبرکی را به خانواده شهدا اهدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha