شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امروز پیری جمعیت خطری جدی  و سخت‌تر از جنگ است گفت: اگر کاری نکنیم، هویت ملی، هویت دینی، هویت انقلابی و مذهبی خودمان را از دست می‌دهیم. مهمتر از مسئله تحریم‌ها پیری جمعیت است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج ، شامگاه پنجشنبه در اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان چرام با حضور اقشار مختلف مردم،مدیران و مسئولان ارشد استانی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران در ورزشگاه تختی شهر چرام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجلاسیه ضمن قدردانی از حضور مردم و دست‌اندرکاران برگزاری این اجلاسیه، اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که راه عزت و شرافت دنیا و سعادت آخرت را به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی ما نشان داد.

وی افزود: بهترین راه برای انسان‌ها و برای جامعه بشری راهی است که هم عزت دنیا و هم سعادت آخرت را رقم بزند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دنیا هر چه باشد تمام خواهد شد و آخرت ابدیت است، اظهار کرد: وقتی ما راه خدا و اسلام را می‌رویم اگر در میدان کارزار این مبارزه کشته شویم یا بکشیم، در هر دو صورت پیروز هستیم و خسارت ندیده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه اگر جان‌مان را در این میدان هدیه کنیم، هیچ ضرری نکرده‌ایم. افزود: بهترین راه برای انسان همین است. عده‌ای جان و قیمتی‌ترین سرمایه خود را در راه شیطان، ظلم و بی‌عدالتی از دست می‌دهند. مال، جان و همه چیزشان را در مسیر غیر از خدا هزینه می‌کنند که این نهایت خسران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه کسی که به فرمان صدام جنایتکار، شراب‌خور، به میدان آمده و کشته شده است، شهید نیست. خاطرنشان کرد: کسی که به فرمان نتانیاهو، بایدن، ترامپ، بی‌بی‌سی، اینترنشنال به میدان می‌آید و کشته می‌شود، شهید نیست و آنها در قعر جهنم می‌سوزند.

وی تصریح نمود: بهترین راه زندگی را اسلام و انقلاب اسلامی است به رهبری امام خمینی(ره) پیش‌روی انسان قرار داد که وقتی انسان در راه اسلام و خداوند باری تعالی کشته می‌شود، فرشتگان الهی بر بالین او حاضر می‌شوند.

وی شهادت را بهترین پاداش خداوند به انسان دانست و گفت: اگر حکومت پهلوی ادامه پیدا می‌کرد، باید به جای دین اسلام، جان خود را فدای طاغوت می‌کردیم و شاید در جنایت غزه شریک می‌شدیم؛ امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری ما در جبهه حق هستیم. امروز، روز عظمت ملت ایران در جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی در دل سرزمین آمریکا، ملت امریکا به زبان فارسی مرگ بر اسرائیل می‌گویند، ادامه داد: این به‌ برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است. چه عزت و سعادتی بالاتر از این که ملتی از مظلوم دفاع می‌کند.

وی افزود: دشمنان ما این عظمت ملت ایران را بر نمی‌تابند و به همین دلیل همواره با نقشه دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی است.

امام جمعه شهری یاسوج با بیان اینکه دشمنان دو مسئله مهم را برای ما طراحی کردند.افزود: یکی مسئله بی‌حیایی و بی‌حجابی. دشمنان به جای موشک بساط ابتذال را رواج می‌دهند. دیگری مسئله جمعیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امروز پیری جمعیت خطری جدی و سخت‌تر از جنگ است. یادآوری کرد: اگر کاری نکنیم، هویت ملی، هویت دینی، هویت انقلابی و مذهبی خودمان را از دست می‌دهیم. مهمتر از مسئله تحریم‌ها پیری جمعیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha