یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
ت

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت:به فرموده ای حضرت آقا ما خرمشهر ها را در پیش داریم و آن را فتح میکنیم، امروز هم زمان فتح اقتصادی است ما باید در زمینه اقتصاد به خودکفایی کامل برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان سیریک به امامت حجت الاسلام والمسلمین احمد خلیلی امام جمعه موقت شهرستان سیریک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: به فرموده ای حضرت آقا ما خرمشهر ها را در پیش داریم و آنها را فتح می کنیم، امروز هم زمان فتح اقتصادی است ما باید در زمینه اقتصاد به خودکفایی کامل برسیم.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک ضمن تبریک روز جمعیت و ایران شناسی اظهارکرد:مسئولین توجه داشته باشند یکی از ظرفیت های بزرگ که باید برای رشد آن تلاش کنند جمعیت است.از طریق گفتمان سازی میشود به این امر مهم پرداخت و مهمترین اصل های آنها عبارتنداز:اول ترویج ازداوج های آسان اگر میخواهیم این امر نهادینه شود باید از خودمان شروع کنیم تا مردم ببیند و اجرا کنند،امروز هزینه های سر سام آور ازدواج و سنت های غلط کمر داماد را خرد کرده است.

وی افزود:دوم اصلاح بینش و نگرش های خانواده ها است و سوم مطالبه گری است البته مطالبه گری اصولی مطالبه گر دقیق قانون جوانی جمعیت از مسئولین مطالبه گر باشیم که برای این جوانان چه کرده اند. و چهارم سیاست های تشویقی افزایشی جمعیت مسئولین برای افزایش جمعیت چه کاری انجام دادید.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به ولادت امام رضا علیه السلام گفت:ما از بُعد سیاسی ائمه نیز باید حرف بزنیم امامان ما دو مأموریت داشتند اول دعوت به بندگی خدا و دوم دوری از طاغوت و استکبارستیزی است.

وی در ادامه افزود:امروز مساجد و حسینیه ای که در آن استکبارستیزی نباشد در طراز انقلاب مانیست،همچنین مدارس حوزه ها و دانشگاه های ما باید خروجی شان یک فرد دارای عبادت خدا و استکبارستیزی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha