یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر ارائه تسهیلات طرح جوانی جمعیت از طرف دولت و دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ سید علی حسینی، امام‌ جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه دولت باید در پرداخت تسهیلات برای طرح جوانی جمعیت اقدامات و برنامه ریزی های لازم را انجام دهد، افزود: همه دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود برای ارائه تسهیلات به خانواده هایی که فرزندان بیشتری دارند همت کنند.

وی با بیان اینکه برای تحقق جوانی جمعیت باید همه تلاش کنیم، اظهار داشت: برای داشتن جمعیت جوان باید گفتمان سازی و تبلیغ در این راستا را فرهنگ سازی کنیم.

امام جمعه بروجرد با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در غزه، گفت: مدعیان حقوق بشر در خواب هستند و کودکان و زنان غزه در زیر حملات وحشیانه صهیونیست‌ها هستند و اوج جنایات های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست ادامه دارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز بهره‌وری، بیان داشت: منابعی که در اختیار ماست متعلق به آیندگان است و ما وظیفه داریم تا با درست مصرف کردن به فکر آیندگان باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز شهادت سردار رشید اسلام محمد بروجردی، گفت: آنچه این جوان را محبوب کرد اخلاص و تواضع بود به گونه ای که با شجاعت و ایثار خود در جبهه های جنگ لقب مسیح کردستان را گرفت.

وی در پایان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و این پیروزی بزرگ در دفاع مقدس، گفت: همان رزمندگانی که دیروز خرمشهر را آزاد کردند امروز عملیات وعده صادق را انجام دادند و هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیست را در هم شکستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha