یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر / اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان همدان

حوزه / دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان گفت: ۲۱۷ اثر توسط طلاب پژوهشگر استان همدان به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که ۱۷۰ اثر متعلق به آقایان و ۴۷ اثر مربوط به بانوان بود.

حجت الاسلام غلامی دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با اشاره به برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه استان همدان، اظهار داشت: این جشنواره امروز در حوزه علمیه همدان با معرفی طلاب برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این جشنواره از خرداد سال گذشته در گروه‌های علمی شامل اخلاق، کلام، فقه و فلسفه، اصول، علوم تربیتی و ادبیات آغاز شد و طلاب استان در این مدت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با بیان اینکه ۲۱۷ اثر توسط طلاب پژوهشگر استان همدان به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد، گفت: این جشنواره در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی ۱۷۰ اثر متعلق به آقایان و ۴۷ اثر مربوط به بانوان بود.

دبیر جشنواره علامه حلی استان همدان، خاطرنشان کرد: از بین آثار ارسالی، ۱۸ اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و ۱۱ اثر آن به جشنواره علامه حلی کشور راه یافتند تا در مراسمی که در قم برگزار می‌شود با آثار برتر از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر بپردازند.

وی تصریح کرد: همچنین امروز در حاشیه مراسم پایانی جشنواره علامه حلی استان همدان، تالیفات طلاب استان همدان هم توسط پژوهش سرای حوزه علمیه استان به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

برترین‌های دهمین جشنواره علامه حلی در استان همدان معرفی شدند

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha