دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ شورای اداری آذربایجان شرقی در پیامی، شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای اداری آذربایجان شرقی هم با صدور پیام تسلیتی اعلام کرد:

عروج شهادت‌گونه رئیس جمهور مردمی و انقلابی کشورمان حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه کشورمان جناب آقای دکتر حسین امیرعبدالهیان، نماینده معزز ولی فقیه در استان حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم، استاندار جهادی و تلاشگر آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر مالک رحمتی و سایر جان‌باختگان سانحه سقوط بالگرد در روز ۳۰ اردیبهشت، ملت بزرگ ایران بویژه مردم قدرشناس تبریز و آذربایجان شرقی را در غم و اندوهی بزرگ فروبرد.

 این حادثه ناگوار که در جریان یک برنامه کاری و در راستای خدمت به مردم شریف کشورمان اتفاق افتاد، ضایعه‌ای اندوه‌بار و خسارتی سنگین برای نظام اسلامی و دولت خدمت‌گزار بود و بی‌گمان شهدای این سانحه، در محضر الهی و در پیشگاه ملت بزرگ ایران و رهبری عزیز سربلند و روسفید هستند.

شورای اداری آذربایجان شرقی با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف استان، مسئولان خدوم کشور و بویژه بازماندگان شهدای این حادثه تلخ، از درگاه خداوند متعال برای روح پاک آن عزیزان سفرکرده، رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار آنان صبر و شکیبایی مسالت کرده است.

 بی‌تردید مردم انقلابی و قدردان آذربایجان شرقی، خدمات بی‌شائبه و خستگی‌ناپذیر استاندار جوان و تلاشگر خود را در مدت کوتاه مسئولیت در این استان فراموش نخواهند کرد و یاد و خاطره ایشان در دفتر افتخارات تبریز و آذربایجان تا ابد ماندگار خواهد بود.

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha