دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ شخصیت‌ها، مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام‌های جداگانه شهادت شهید خدمت و همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، شخصیت‌ها، مدیران دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام‌های جداگانه، شهادت شهید خدمت و همراهانش را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم الرضا(ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مغتنم، مردمی و خدمتگزار، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه در سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج را به محضر امام زمان(عج)، رهبر صبور انقلاب و عموم مردم عزیز ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، رحمت الهی برای آن سفرکردگان و بهترین جبران را برای ملت ایران مسالت می‌کنم.

پیام تسلیت منصور علیمردانی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه

خبر ناگوار بود و سخت و باورش دشوار، اینجانب به نمایندگی از مردم شریف شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، شهادت رئیس جمهور فقید آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسئولین همراه ایشان بر اثر سانحه سقوط بالگرد را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز ایران وخانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

آنچه تحمل این ضایعه را ممکن می‌کند، ایمان به وعده‌های الهی و وجود لنگرگاه ولایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی در لحظات سخت و دشوار است، از خداوند متعال شادی روح این عزیزان و صبر و سلامتی برای بازماندگان و همه مردم عزیز ایران مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراه ایشان، ضایغه و غم بزرگ و جبران‌ناپذیربرای ملت ایران است، حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب اندوه و تأثر فراوان شد، سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانب این ضایعه دردناک و تلخ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نایب حق مدارش مقام معظم رهبری، به خانواده این عزیزان، مردم سربلند و قدر شناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پی شهادت شهید رئیسی

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد، مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی و الهام‌بخش همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت دارم.

پیام تسلیت سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در پی شهادت رئیس جمهور

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های ملت ایران و جامعه ورزش را در بهت و اندوه فرو برد، بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

ایشان در دوران مسئولیت‌های مختلف، همواره منشأ خیر و برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و خدمات ارزشمند ایشان به ویژه در کسوت ریاست جمهوری، ماندگار و در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد، سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان این ضایعه دردناک را به همه هموطنان و پیشگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و تمامی ورزشکاران غیور تسلیت عرض می‌کند، از خداوند رحمان علو درجات را برای این شهید و همراهانشان را مسئلت داریم.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه

خادم امام رئوف و ملت، یار وفادار مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری محبوب ایران اسلامی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان از جمله آیت الله آل هاشم امام جمعه عزیز تبریز، دکتر امیرعبداللیهان وزیر محترم امور خارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی، مسئول تیم حفاظت و کادر پرواز و شهید ابهری شهید بهروز قدیمی، موجب موجی از غم و اندوه ملی در دل‌های مردم بزرگ ایران و آزادگان جهان گردید.

فقدان آیت الله رئیسی، این رجل الهی که در کارنامه ۴۵ ساله خود، نمونه بارز و شاخص مسئول تراز انقلاب اسلامی در مسولیت‌های مختلفی که در این نظام مقدس عهده دار بودند، ضایعه‌ای بس بزرگ و جبران ناپذیری است.

از خصوصیات برجسته ایشان صداقت و سلامت، صفای باطنی، ساده زیستی، عدالت‌خواهی و فسادستیزی و شجاعت، خستگی ناپذیر در خدمت گزاری به مردم، پیروی عملی از ولایت و تلاش شبانه روزی برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان بود که با اخلاص کم نظیر ایشان تمام این ویژگی‌ها ضریبی دو چندان به خود می‌گرفت و چه زیبا ثمره این اخلاص را با شهادت در مسیر اسلام و انقلاب در شب میلاد امام رضا علیه السلام گرفت.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه عظیم به حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص بازماندگان ارجمند این عزیزان، به روح بلند این شهیدان درود می‌فرستم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

پیام تسلیت پروفسور ثبوتی و قیداری در پی شهادت رئیس جمهور

در پیام مشترک پروفسور یوسف ثبوتی و سعد الله نصیری قیداری از اساتید دانشگاه زنجان چنین آمده است:

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران به ملکوت اعلا پیوست.

شهادت و آسمانی شدن رئیس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در راه خدمت به کشور و محرومان را محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به ویژه به دانشگاهیان محترم، اساتید گرامی، کارمندان پرتلاش و دانشجویان عزیز و خانواده مؤسسه آموزش عالی صوفی رازی زنجان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، از درگاه خداوند متعال علو درجات و غفران الهی برای آن بزرگواران و توفیقات روزافزون برای خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی و همه ملت ایران مسئلت داریم.

پیام تسلیت حزب اعتدال و توسعه استان زنجان در پی شهادت رئیس جمهور و چند تن از مقامات کشور

شهادت خادم الرضا، حضرت آیت الله دکترسید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر محترم امورخارجه، استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان خدوم در سالروز مسعود ولادت امام رئوف حضرت رضا سلام الله علیه را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز استان زنجان و خانواده صبور آن شهیدان، تسلیت عرض می‌نمائیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha