دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
الشيخ محمد اليعقوبي + السيد إبراهيم رئيسي

حوزه/ آیت الله یعقوبی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ایراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر کرد.  

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ محمد یعقوبی از علمای عراق در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ایراهیم رئیسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

(إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

ما از حادثه وحشتناکی که برای بالگرد رئیس‌جمهور ایران، جناب آقای ابراهیم رئیسی، رخ داد، بسیار متأثر شدیم و در اضطراب و دعا و التماس به درگاه خداوند تبارک و تعالی بودیم که جمهوری اسلامی ایران و دوستداران جناب آقای رئیسی را به اندوه دچار نکند، اما مشیت الهی بر این قرار گرفت که او و همراهان وفادارش را با پاداشی کریمانه و مقامی در بهشت برین نزد خود بپذیرد، پس از خداوند متعال خواستاریم همه آنان را مشمول رحمت خود گرداند و به دوستان بزرگ و پاکشان ملحق کند.

او زندگی شریفش را با اعمال نیک به پایان رساند که موجب پربار شدن ترازوی اعمال او خواهد شد، چرا که برای افتتاح یک سد بزرگ و سرکشی به اوضاع مردم در آن مناطق دورافتاده رفته بود.

من از نزدیک او را زمانی که متولی آستان قدس رضوی بود، شناختم و به فضیلت علمی و اخلاق والای او و ولایت مستحکم او نسبت به پیامبر و اهل بیت پاکش (صلوات الله علیهم اجمعین) آگاهی داشتم.

در پی این مصیبت بزرگ، به رهبر و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که این مرحله سخت و پیچیده را با امنیت و سرافرازی و اقتدار پشت سر بگذارنند، همانطور که امتحانات دشواری که در طول چهل و پنج سال گذشته با آن مواجه بوده‌اند پشت سر گذاشته‌اند. امت مسلمان ایران قادر به پرورش رهبرانی بزرگ است که راه عزت و کرامت را ادامه دهند، و حمد و سپاس خدایی را که جز او کسی بر سختی‌ها حمد و ستایش نمی‌شود.

محمد یعقوبی- نجف اشرف

11 ذی القعده 1445

برای مطالعه متن عربی پیام به اینجا در همین خبرگزاری مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha