دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام عارف واحدی

حوزه/ حجت الاسلام واحدی در پیامی شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عارف واحدی نایب رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، اظهار داشت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر همراهان در سانحه بالگرد یک رویداد غمناک و مصیبتی بزرگ برای ملت ایران، امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین است که یک حامی بزرگ خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: بدون شک این خون شهدا است که سربلندی ملت‌ها را تضمین می‌کند، ملت‌هایی که شهید می‌دهند هیچگاه در راه رسیدن به اهداف خود شکست نخواهند خورد.

حجت الاسلام واحدی یادآور شد: با این وجود معتقدیم این حادثه بسیار دردناک و تأسف انگیز است، چرا که باعث شد امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران یک شخصیت علمی، مدنی، قضایی و انقلابی را از دست بدهد.

نماینده شورای علمای شیعه پاکستان، اظهار کرد: خادم الرضا شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی همواره پرچمدار دفاع از حقوق مسلمانان و مقابله با توطئه‌های غرب به ویژه اسلام هراسی بود که تمام عمر خود را صرف اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در مقابل جبهه استکبار کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان پاکستانی همیشه قدردان این مجاهدت‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بوده و هستند و معتقدند شهید رئیسی با توجه به مخالفت‌های قاطعی که بر علیه رژیم اشغالگر اسرائیل داشتند، خاری در چشم قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند، پاسخ قاطع اخیر جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی نیز باعث ترس و دلهره بیش از پیش دشمنان اسلام از رئیس جمهور و علاقه روز افزون مسلمانان جهان به این قهرمان بزرگ امت اسلامی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha