دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
ی

حوزه/ حجت اسلام صدیقی گفت: شهید رئیسی محرومیت محرومان را با تمام وجود خود لمس کرد و در محرومیت زدایی کشور لحظه‌ای قرار نداشت و چون حال محرومان را اصلاح کرد خداوند نیز حال او را اصلاح نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی و همراهان رئیس جمهور، در مسجد چهارده معصوم(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در این مراسم، شهادت را بالاترین خیری که خداوند بر بندگان خدوم خود عنایت می‌کند دانست و اظهار داشت: بالاتر از شهادت، خیر دیگری وجود ندارد و آن آرزوی که همه سالکان و عارفان شهادت است.

حجت اسلام صدیقی مقام ولی اللهی را فراتر از مقام قرب الهی دانست و گفت: شهدا خواص اولیاء الله‌اند که خداوند در بهشت را به روی آنان باز می‌کند و هر کس خدوم‌تر باشد نسبت به عیال‌الله نزد خداوند محبوبتر است.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان یادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی مصداق «مِن عِبادِنا المُؤمنین» بود که سه اصل عبودیت، صداقت و خدمت را به هم آمیخت و در عهد و پیمان خود با سردار شهید قاسم سلیمانی بر ادامه مسیر نورانی او «صادِقَ الوَعد» بود.

وی افزود: شهید رئیسی محرومیت محرومان را با تمام وجود خود لمس کرد و در محرومیت زدایی کشور لحظه‌ای قرار نداشت و چون حال محرومان را اصلاح کرد خداوند نیز حال او را اصلاح نمود و بهشت خود را ارزانی او و یاران خدومش قرار داد و آنها را مصداق «وُ یُصلِح بالَهُم وَ یُدخِلُهم الجِنَّه عَرَّفَها لَهُم» قرار داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha