یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
باقری‌کیا

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به سه ویژگی ممتاز رئیس جمهور، گفت: عالم مجاهد سید ابراهیم رئیسی سه ویژگی بارز داشت، از جمله اینکه در کار خود جدی عمل می کرد، با تقوا بود و انس با اهل بیت(ع) داشت.

حجت الاسلام والمسلمین باقری کیا، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه بالگرد، گفت: یکی از مهمترین وظائف و رسالت های طلاب آن است که با تقوا بوده و جدیت در کار داشته باشند که رئیس جمهور چنین بودند.

وی با اشاره به سه ویژگی ممتاز رئیس جمهور در سال های خدمت، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی سه ویژگی بارز داشت، از جمله اینکه در کار خود جدی عمل می کرد، با تقوا بود و انس با اهل بیت(ع) داشت.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که رئیس محترم جمهور از همان سال های ابتدای کار، بروز حرکت می نمود و از همان ابتدا در محضر شهید بهشتی بوده و در کنار ایشان رشد کرده و بالا آمدند، عنوان کرد: همین همراهی با شهید بهشتی سبب شده بود ایشان همواره تقوا را بعنوان سرلوحه کار خود قرار دهند و حق مطلب را ادا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری کیا با بیان این که شهید سید ابراهیم رئیسی در مسئولیت پیوسته دقیق بودند و در موقعیت ها و سمت هائی که به ایشان محول گردید نیز خوش درخشیدند، افزود: ایشان پیوسته صداقت داشت و در کنار نشاط و پرکاری در امور قضائی هرگز از درس و بحث غافل نبود و تدریس در مکاسب و کفایه داشت.

وی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اهتمام خاص به درس و بحث داشت، خاطر نشان کرد: این موضوع پیام برای مسئولین ماست که در هر دوره مسئولیتی می بایست درس و بحث حوزه را رها ننموده و تدریس و تدرس داشته باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha