شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد مروارید

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان گفت: حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در طول سال های خدمت، حتی یک لحظه در راه اسلام و انقلاب و پیشبرد اهداف نظام اسلامی از پای ننشست و خدمات ماندگاری به جای گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مروارید، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد، گفت: شهادت عالم مجاهد آقای رئیسی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، امت شهیدپرور ایران و همه مسلمانان جهان تسلیت می گویم.

وی با بیان این که از زمان تحصیل حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مدرسه علمیه آیت الله موسوی نژاد(ره)، با ایشان در ارتباط بودیم، تصریح کرد: بعد از اینجا آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای تحصیل به قم عزیمت نمود و ایشان در سن ۲۰ سالگی به مقامات بالا رسیدند و از همان ابتدای امر تشخیص داده شد که بسیار با استعداد و توانمند هستند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در طول سال های خدمت، حتی یک لحظه در راه اسلام و انقلاب و پیشبرد اهداف نظام اسلامی از پای ننشستند، ابراز کرد: سید ابراهیم رئیسی به حق و سزاوارانه حائز مقام ریاست جمهوری ملت شدند و در مدت ۳ سال ریاست جمهوری خدمات ماندگاری به جای گذاشتند که امیدوار بودیم تا این مدت طولانی تر می بود و ملت ایران از حضور ایشان استفاده می نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین مروارید با بیان این که انقلاب اسلامی از این حوادث فراوان به خود دیده است و راه ایشان با قوت ادامه خواهد یافت، گفت: در عین اینکه همه ملت ایران عزاداراند، امیدواریم راه ایشان پیوسته ادامه پیدا کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha