شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: دشمن صهیونیستی گفته بعد از رئیسی یک نفسی می کشیم، اما با انتخاب رئیس جمهوری که راه رئیسی را ادامه دهد، دشمن مأیوس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم گرامیداشت مقام شهدای خدمت، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور، امیر عبداللهیان وزیر خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار و دیگر شهدای خدمت با اجتماع مردم قدر شناس و جمعی از مسئولان شهرستان سلطانیه با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در مسجد باب الحوائج و مصلای نماز جمعه سلطانیه برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبیین شخصیت ولایی، ارزشی و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: ایشان در پنج سالگی پدر خود را از دست داده بوده و چون در فقر زندگی کرده بود، درد نیازمندان را لمس می کرد.

وی با بیان اینکه در پیام تسلیت مقام معظم رهبری، رئیس جمهور شهید با ۲۳ واژه توصیف شده است، گفت: شهید رئیسی عالمی مجاهد، مردمی و پرتلاش و خستگی ناپذیر و خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی بود و همه دوران مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در خدمت به اسلام و انقلاب و مردم سپری شد.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به اخلاق و منش حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد و حتی می گفت اگر با توهین به من مشکل مردم حل می شود، عیبی ندارد توهین کنید.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تابع و همراه با مقام معظم رهبری بود و مردم انقلابی هم فکرشان از دولت راحت بود چرا که آیت الله رئیسی و وزیر خارجه انقلابی به دشمن باج نمی دادند، گفت: دشمن صهیونیستی گفته بعد از رئیسی یک نفسی می کشیم، اما با انتخاب رئیس جمهوری که راه رئیسی را ادامه دهد، دشمن مأیوس خواهد شد.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه هر چند غم حجت الاسلام و المسلمین رئیسی جانسوز است ولی طبق قانون اساسی حداکثر تا ۵۰ روز باید رئیسی جمهور جدید انتخاب شود، گفت: رئیس جمهور بعدی باید راه رئیسی ادامه دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال حوادث گوناگونی را تجربه کرده، شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر، شهادت رئیس قوه قضائیه و ۷۲ یارش، ارتحال امام ره در ۱۴ خرداد سال ۶۸، هشت سال دوران دفاع مقدس و فراز و نشیب های جنگ نمونه هایی از این حوادث است که رهبری امام و مقام معظم رهبری از همه انها عبور کردیم، گفت: امروز نیز با تدبیر و هدایت های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم این ایام نیز سپری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha