شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1018805
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
سعید سعدی

حوزه / یک تهیه‌کننده گفت: در سریال «نجلا» علاوه بر متن خوب دیگر عوامل نیز تمام تلاش خود را کردند تا اتفاقی خوب رقم خورد.

سعید سعدی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه موفقیت این سریال حاصل تلاش جمعی است، گفت: اینکه این سریال توانسته موفق باشد دلایل مختلف دارد که یکی از مهمترین آن به متن خوب آن بر می‌گردد. جدا از این موضوع تلاش جمعی که در این ارتباط صورت گرفت اتفاق خوب دیگری که به رشد کیفی این کار کمک کرد.

وی افزود: بازخوردهایی که تا به امروز از مردم دریافت کرده‌ایم متوجه شدیم این کار توانسته نظر مردم را جلب کند. این اتفاق نیز بهترین نتیجه برای کار است چون وقتی کاری را مردم می‌پسندند به نوعی زحمات کشیده شده برای ساخت آن به بار نشسته و نتیجه مثبت می‌دهد.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه در «نجلا ۲» جنگ نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: در این کار ما جنگ را در زندگی مردم جنوب می‌بینیم. این بر خلاف نگاه‌های رایج در این رابطه است که تنها نگاهی مستقیم به جنگ دارد. در این کار می‌خواستیم نشان دهیم مردم آبادان در ابتدای جنگ چه مشتقت هایی را تحمل کردند. برای رسیدن به این ظرفیت نیز تحقیقات فراوان انجام دادیم تا کارمان منطبق بر آنچه رخ داده باشد.

سعدی تاکید کرد: در این سریال علاوه بر اینکه ایثار مردم آبادان را شاهد هستیم با فرهنگ مردم هم آشنا می‌شویم. این اتفاق به نظرم یکی از اولویت‌هایی است که باید در کارهای نمایشی مدنظر قرار گیرد. در ادامه باید تاکید کنم آسیب رایج در کارهای دفاع مقدسی شعارهایی است که داده می‌شود و مخاطب نیز با آن ارتباط برقرار نمی‌کند.

وی در پایان از مسئولان درخواست کرد: برای اینکه دفاع مقدس بتواند در فیلم‌ها و سریال‌های به شکلی فاخر مد نظر قرار گیرد مسئولان باید به هر طریق ممکن از کمک و یاری دریغ نورزند، والاّ اگر این اتفاق رخ ندهد روز به روز کار در این زمینه سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    سه ریال آبکی!!!