شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
تبریز

حوزه/ در مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در روستای کهبنان از توابع بخش مرکزی میانه، ضمن تجلیل از بزرگان اهل تسنن این روستا، نماز وحدت در بین مسلمانان اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز با حضور در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در روستای کهبنان از توابع بخش مرکزی شهرستان میانه با گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت، وحدت در بین مسلمانان را توصیه جدی پیامبر(ص) عنوان کرد و اظهار داشت: لازمه جهانی شدن حقانیت دین اسلام، اتحاد و یکدلی در بین مسلمانان است.

وی افزود: دشمن از یکی شدن شیعه و سنی و شناخته شدن حقیقت دین اسلام، پیامبر خدا و قرآن می‌ترسد، زیرا به درستی می‌داند که با شناخت این‌ها، مردم دنیا در زیر لوای عدالت‌ اسلامی گرد خواهند آمد.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تقویت وحدت و زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه نیز در این مراسم، اسلام را دین عمل خواند و بر ضرورت اتحاد و اتفاق بین مسلمانان تأکید کرد و اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان سبب پیشبرد بسیاری از امور از جمله امور اقتصادی و دینی خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی، توهین به نمادهای اهل سنت را حرام شرعی عنوان کرد و گفت: کسی که بین مسلمانان تفرقه می‌اندازد، بی شک مأموری از جانب شیطان است.

وی تصریح کرد: اگر در جامعه، وحدت، محبت و احترام نباشد و آداب و اخلاق اسلامی در بین مسلمانان از بین برود، تفرقه ایجاد شده و دشمن به راحتی به اهداف خود خواهد رسید.

در پایان این مراسم، از بزرگان اهل تسنن روستای کهبنان از توابع بخش مرکزی میانه، تجلیل شده و نماز وحدت در بین مسلمانان اقامه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha