جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
شهید

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در همایش استانی شعر مدافعین امنیت استان لرستان و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع فرهنگی هنری تالار شهید آوینی خرم آباد با حضور خانواده های شهدای مدافع امنیت، شعرا و هنرمندان برگزار شد با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند،افزود:خانواده های شهدا شایسته خدمت و تکریم بوده و در نزد خداوند متعال و مردم ولایی ایران اسلامی جایگاهی ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود،افزود:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهکاری موثر برای خنثی ساختن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با شاره به برگزاری بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی های مقاومت برگزار شده است.

در پایان این همایش از خانواده ۶ شهید مدافع امنیت استان لرستان و برخی شاعران و هنرمندان که در وصف شهدای امنیت آثار هنری ارائه داده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha