پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور گفت: کار بزرگی که امروز با تلاش عزیزان در استان یزد آغاز می‌شود تا آب از خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور بیاید، اراده پولادین ملت ایران بر ذلت ناپذیری استوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، ساعتی قبل در مراسم افتتاح همزمان ۱۶ طرح صنعتی آب و برق در یزد اظهار داشت: این طرح‌ها از کارهای ضروری برای زندگی مردم استان یزد به شمار می‌آید.

وی، تصریح کرد: کار بزرگی که امروز با تلاش عزیزان در استان یزد آغاز می‌شود تا آب از خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور بیاید، اراده پولادین ملت ایران بر ذلت ناپذیری استوار است.

رئیس جمهور، اظهار داشت: کار آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی و استان یزد به صورت شبانه روزی در سرما و گرما دنبال می‌شود که از همه عوامل صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم، چرا که فعالیت در سرما و گرمای کویر به شدت سخت است، اما عشق به مردم سبب می‌شود تا آنان احساس خستگی نکنند.

رئیسی، ادامه داد: آبرسانی به مردم از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که این طرح برای رفع مشکل زندگی مردم و همچنین نسل‌های آینده است.

وی اظهار کرد: نسبت به انجام طرح‌های بزرگ و تحقق شعار «ما می‌توانیم» پایبند هستیم و در این راه به خداوند تکیه کرده و به داشته هایمان که اولین آن‌ها نیروی انسانی است، اعتماد داریم.

رئیس جمهور با اظهار امیدواری مبنی بر این که گشایش‌های زیادی با توسل به نام بزرگ حضرت زهرا (ع) در زندگی مردم اتفاق بیفتد، گفت: این داشته‌ها را باید با مدیریت انقلابی فعال کرد که یکی از نمونه‌های آن‌ها ۱۶ طرحی است که امروز به بهره برداری می‌رسد که در راس آن‌ها انتقال آب به یزد به شمار می‌آید.

وی افزود: رفع مشکل آب از ضروری‌ترین عنصر حیات و زندگی مردم به شمار می‌آید و شکوه این مراسم این است که کارگران و مهندسان و مدیران و مسئولان در این سرمای هوا مشغول هستند تا مشکل مردم را رفع کنند.

رئیسی ادامه داد: خط پدافندی آب یزد باید در ۱۸ ماه صورت می‌گرفت، اما در چهار ماه به سرانجام رسید.

وی، ابراز کرد: تنش‌های آبی از مشکلات کنونی است، اما تلاش‌های جهادی وزیر و همکاران سبب شد تا طرح‌ها در زمان‌های کوتاه به نتیجه برسد.

رئیس جمهور ادامه داد: اجرای ۱۶ طرح در استان یزد با چنین تحریم و فشار، جلوه اراده‌ای است که می‌خواهد بگوید به دنبال پیشرفت کشور و رفاه مردم است.

رئیسی افزود: آغاز طرح آبرسانی از خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور کار بزرگی است که از همگان می‌خواهیم زمان را محدودتر کنند و شاهد برطرف شدن این مشکل در زمان کوتاهتری باشیم.

وی ابراز کرد: گرچه دشمن با تحریم و تهدید و تنگنا تلاش می‌کند ما را در فشار حداکثری قرار دهد، اما موفق نشده است چرا که اراده‌های پولادینی وجود دارد که حاضر به تسلیم و ذلت و توقف در پیشرفت نیست.

رئیس قوه مجریه گفت: ما از اینکه مردم یزد از این طرح خرسند هستند و دغدغه مردم برخی استان‌ها رفع می‌شود، خوشحال هستیم.

وی تأکید کرد: دسترسی به خلیج فارس و ایجاد آب شیرین کن‌ها که در برنامه وزارت نیرو است، امکاناتی است که خداوند داده و باید به درستی از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha