یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
صمصامی امام جمعه وحدتیه

حوزه/ گفت: حجت الاسلام صمصامی گفت: راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن بار دیگر به روشن‌ترین وجه، فاصله میان "میدان" و "فضای مجازی" را نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی، امام جمعه وحدتیه امروز در نشست بصیرتی، با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این راهپیمایی یقیناً جلوه‌ای روشن از بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر شکست محاسبات دشمن بود.

امام جمعه وحدتیه با بیان اینکه یکی از علل شکست محاسباتی دشمن، عدم شناخت او از مردم بی‌نظیر ایران است،افزود: بهمن امسال، البته ثمره حکمت و کیاست و تدبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز بود، شخصیت بزرگی که در جنگ جهانی رسانه‌ای اخیر، آماج اصلی حملات دشمنان بود و مظلومانه و مقتدرانه، با سرانگشت هدایت‌های خود، اقتدار و انعطاف ولی فقیه را نمایان ساخت که نمونه اخیر آن عفو بزرگ و هوشمندانه هزاران نفر از محکومان اغتشاشات و زندانیان بود که موجی از امید و نشاط را پدید آورد.

وی عنوان کرد: آنچه در این راهپیمایی بیش از هر چیز به چشم می‌آمد، حضور کمّی و کیفی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی‌ها و دهه نودی ها بود، نسلی که در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف اصلی جنگ شناختی بود و زیر بمباران بی‌امان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن قرار داشت.

حجت الاسلام صمصامی خاطرنشان کرد: این تظاهرات بزرگ برای بار دیگر به روشن‌ترین وجه فاصله میان "میدان" و "فضای مجازی" را نشان داد.

وی تاکید کرد: راهپیمایی اخیر نشان داد مردم نجیب و صبور ما علیرغم همه نقدها و اعتراض‌هایشان، آنگاه که پای اصل نظام و تمامیت ارضی ایران به میان می‌آید با هوشمندی و بصیرت کم‌نظیر به منافع ملی و آرمان‌های انقلابی وفادارند و از هر قشر و قوم و مذهب صنف و سن جنسیت و گویش و پوشش در صحنه حضور دارند.

امام جمعه وحدتیه بیان کرد: این راهپیمایی فقط نماد جمهوریت و مردمی بودن نظام نبود، بلکه مظهر اسلامیت نظام هم به شمار می‌رود.

حجت الاسلام صمصامی یادآور شد: این حماسه بزرگ مردمی که جلوه‌گاه معجزه الهی مردم شد، روایتی ناب از آخرین روایت مردم از حوادث اخیر بود؛ این حضور قاطعانه اثبات کرد که در جنگ روایت‌ها هم مردم باید پای کار بیایند تا محاصره دشمن را بشکنند.

امام جمعه وحدتیه ابراز کرد: مردم در روز ۲۲ بهمن برای چند هزارمین بار وظیفه خود را به‌خوبی انجام دادند و اگرچه این روز نقطه پایانی بر یک فصل از جنگ ترکیبی دشمن بود اما از جهتی "نقطه آغاز" هم هست.

وی افزود: دشمن عصبانی باز هم از همین نقطه قوت ایران انقلابی که صدمه دیده است کلافه است و طبیعی است پس از آن‌که از شوک و بهت این حماسه بزرگ بیرون بیاید مجدداً دست به کار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha