پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ جلسه هم اندیشی کارشناسان حوزوی نسبت به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

حوزه/معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه تبلیغ در مدارس امین کیفیت محور باشد، گفت: ساماندهی مدارس امین در دستور کار حوزه های علمیه استان ها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، معاون تبلیغ حوزه های علمیه امروز در همایش مدیران و رابطین تبلیغ مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار شد با اشاره به اینکه تبلیغ رسالتی خطیر و سنگین است، گفت: مبلغان با اخلاص و سعه صدر در راستای تبلیغ دین و اخلاق قرآنی در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغان باید مردمی، پرتلاش و الگو باشند، بیان داشت: اخلاق، رفتار و کردار مبلغان برای مردم الگو باشد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با بیان اینکه در عرصه تبلیغ باید ساماندهی مبلغان مناطق مختلف در دستور کار باشد، اظهار کرد: برای تحقق این امر برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به اینکه حوزه های علمیه استان ها برای تربیت طلاب مومن، مهذب و توانمند تلاش کنند، خاطر نشان کرد: تلاش حوزه های علمیه تربیت مبلغان مهذب و توانمند است که در آینده نزدیک هیچ مسجدی بدون روحانی نباشد.

وی با بیان اینکه تبلیغ در مدارس امین کیفیت محور باشد، گفت: ساماندهی مدارس امین در دستور کار حوزه های علمیه استان ها قرار گیرد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان اینکه مبلغان در همه اماکن به تبلیغ آموزه های دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند، خاطر نشان کرد: تبلیغ در ورزشگاه ها، تفرجگاه ها و بوستان ها، اماکن عمومی و ... در برنامه تبلیغی مبلغان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در پایان خواستار تبلیغ مستمر و هدفمند مبلغان شد و گفت: امید می رود مبلغان با همت جهادی در راستای اشاعه بیش از پیش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه همت خود را بکار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha