شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
شمسی فر

امام جمعه موقت خرم آباد با تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: برنامه های دهه ولایت و غدیر باید مردمی، هدفمند، باشور و باشکوه برای اقشار مختلف مردم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با تبریک فرا رسیدن ولادت امام هادی(ع)بیان داشت:باید با بهره گیری از ظرفیت های دینی و اجرای برنامه های فرهنگی در راستای اشاعه سبک زندگانی اهل بیت(ع) در جامعه قدم برداریم.

امام جمعه موقت خرم آباد با تبریک دهه امامت و ولایت، افزود: برنامه های دهه ولایت و غدیر باید مردمی، هدفمند، باشور و باشکوه برای اقشار مختلف مردم برگزار شود.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به موسم حج و انجام این فریضه واجب برای حاجیان، اظهار کرد: ره‌آورد اجتماعی حج وحدت مسلمانان و انسجام امت اسلام برای مقابله با هجمه های دینی فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، خاطرنشان کرد: آمریکا هر بار با نقض حقوق بشر اوج بی رحمی و خباثت خود را به مردم جهان نشان می دهد.

وی با اشاره به ۱۲ تیرماه سالروز تاسیس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کارکنان این وزارتخانه باید در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و اشتغال در جامعه رسالت خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت خرم آباد در پایان از وضعیت مبلمان شهری انتقاد و خاطرنشان کرد: وضعیت مبلمان شهری و خیابان های این شهر در شأن مرکز استان نیست؛ شهرداری و شورای شهر باید تمام توان خود را برای حل مشکلات شهری بکار بگیرند و در راستای تحقق مطالبه مردم که زیباسازی شهر و مبلمان آن است، گام بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha