پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ آئین افتتاحیه‌ی طرح حامیم استان آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز

حوزه/ دبیر طرح حامیم دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: طرح حامیم با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی در قالب حلقه‌های میانی و در زمینه‌های معرفتی، مهارتی و کنشگری از سوی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی محمدی دبیر طرح حامیم دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی امروز در حاشیه افتتاحیه طرح حامیم در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: طرح حامیم با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی در قالب حلقه‌های میانی و در زمینه‌های معرفتی، مهارتی و کنشگری از سوی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان، آماده‌سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده، استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد از جمله اهداف این طرح است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به مرحله استانی طرح حامیم، گفت: در این طرح کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های مهارتی و نشست‌های معرفتی با رویکرد تربیت کنشگر مورد تأکید است.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب هدف در مرحله دانشگاهی با عنوان طرح وفاق ۲۵۰۰ دانشجو و در مرحله استانی با طرح حامیم قریب به ۸۰۰ نفر در حال برگزاری می‌باشد.

گفتنی است، این طرح به همت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha