سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: جوانان برای ازدواج به اشتغال و مسکن نیازمند هستند و دولت‌ در این زمینه مسئول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: تلاش برای کسب روزی حلال یک جهاد و ایثار بزرگ در راه خداوند متعال می‌باشد.

امام جمعه سنندج گفت: مسئولان باید قدر فرصتی که در اختیار آنان قرار داده شده است را برای خدمت به جامعه به خوبی بدانند و از آن برای ارتقاء زندگی و آسایش بهتر مردم بهره ببرند.

این عالم اهل سنت افزود: کارگزاران و مدیران از دیدگاه امام علی علیه السلام دارای ویژگی هایی همانند تعهد و ثبات اخلاقی هستند، بنابراین باید سیره این امام همام برای همه ما الگو باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه غرور مانع رشد معنوی و اخلاقی انسان‌ها می‌شود، اظهار کرد: سرنوشت انسان‌ در دنیای دیگر بر اساس عملکرد آنها محاسبه می‌شود.

امام جمعه سنندج تأکید کرد: طبق فرموده قرآن کریم در روز قیامت به اعمال ما با دقت رسیدگی می‌شود لذا باید مراقب کردار و گفتار خویش باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از تورم، عنوان کرد: متأسفانه امسال شاهد رشد اجاره بها در حوزه مسکن بودیم بنابراین از مالکان درخواست داریم که با مستأجران با مهربانی و با عدالت بیشتری رفتار کنند.

ماموستا رستمی در پایان با تاکید بر اینکه نسل جوان نیازمند اشتغال و مسکن می‌باشد، خاطرنشان کرد: جوانان برای ازدواج به دو مؤلفه اشتغال و مسکن نیازمند هستند و دولت‌ در این زمینه مسئول است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha