پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس

حوزه/ بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، مدیر امور ایثارگران و جمعی از مسئولان و کارکنان ایثارگر دستگاه قضا در محل نمازخانه ساختمان ستاد مرکزی (شهدای) قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، مدیر امور ایثارگران و جمعی از مسئولان و کارکنان ایثارگر دستگاه قضا در محل نمازخانه ساختمان ستاد مرکزی (شهدای) قوه قضائیه برگزار شد.

در ابتدای مراسم، سید محمود حسینی اصل، مدیر امور ایثارگران قوه قضائیه ضمن عرض خیرمقدم گویی به حضار مدعو، تقارن ایام سراسر سرور آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و هفته دفاع مقدس را به تمامی ایثارگران عرصه دفاع مقدس، بویژه ایثارگران دستگاه قضا تبریک و تهنیت گفت.

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای قوه قضائیه برگزار شد

سید محمود حسینی اصل با مروری بر آمار شهدای قوه قضائیه در جنگ تحمیلی، یاد و خاطره ۳۰۰ شهید، ۳۴۵ آزاده، ۲ هزار و ۹۰۰ جانباز و ۴۳۶۰ رزمنده در سنگر امور اداری و قضایی دستگاه قضا را زنده کرد.

در این ویژه برنامه معنوی، علی نظری، مدیرکل گزینش قوه قضائیه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس به روایتگری مصائب تلخ و شیرین و کرامات شهدای گرانقدر و خاطرات ایثارگران و فداکاری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و وقایع و رویدادهای سال های مقاومت، حماسه و شجاعت را با بیان شیوا و صمیمی و خود ترسیم کرد.

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای قوه قضائیه برگزار شد

در ادامه، گروه تواشیح قمر بنی هاشم که جمعی از جانبازان ۷۰درصد استان مقدس قم آن را تشکیل می دهند به اجرای تواشیح، سرود و خاطره گویی پرداختند که باعث شعف و شادمانی حاضران گردید.

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای قوه قضائیه برگزار شد

شایان ذکر است، در پایان مراسم از ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و رزمندگان دستگاه قضا تجلیل و تکریم شد.

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای قوه قضائیه برگزار شد

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha