سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
زمانی فرد

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان گفت: وظیفه همه مسلمانان جهان اسلام، اتحاد و همبستگی و حمایت‌های مادی و معنوی از نیروهای مقاومت است تا در نهایت رژیم پوشالی اسرائیل محو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی زمانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در غزه و عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: این روزها جنبش مقاومت فلسطین به اوج اقتدار رسیده و توانسته با یک مقاومت قهرمانانه و یک تهاجم پیروزمندانه، رژیم پوشالی اشغالگر قدس را مورد هجمه قرار دهد.

وی با استناد به آیه شریفه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ» گفت: خداوند متعال به کسانی که دین خدا را یاری کنند و با دشمنان او بجنگند، وعده نصرت و پیروزی قطعی داده است.

استاد حوزه علمیه خراسان در خصوص این جریان به آیه‌ شریفه «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ» اشاره کرد و یادآور شد: این وعده‌های تخلف ناپذیر الهی است که جنبش مقاومت توانست با این حرکت شجاعانه خود، مصداقی از آیات قرآن کریم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی‌فرد تصریح کرد: آنها به وظیفه دیرینه خود عمل کردند و آنچه که در حال حاضر بسیار مهم است، حمایت‌های مادی و معنوی جهان اسلام از این جوانان برومند و رزمندگان جبهه مقاومت است و می‌بایست افراد با حمایت‌های مادی و معنوی از جمله جشن‌ها، تظاهرات و راهپیمایی همبستگی خود را با آنان نشان دهند، تا جهان استکبار احساس کند رزمندگان جبهه مقاومت از یک پشتیبانی مردمی بسیار قوی برخوردار هستند، چرا که حمایت‌ها باعث تخریب روحیه دشمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه همبستگی و ابراز حمایت از این حرکت عظیم، آثار و برکات فراوانی در درون و بیرون از کشورهای اسلامی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: همه امت اسلام باید، به نحو وجوب کفایی همبستگی خود را با جبهه مقاومت، در زمینه‌های کمک‌های انسانی، مادی ونظامی رزمندگان اسلام را یاری نمایند.

استاد حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: همان‌طور که آنها به وظیفه خود عمل می‌کنند، دیگر افراد هم باید در پشت جبهه به وظیفه خود عمل کنند، تا با اتحاد و همبستگی، این رژیم پوشالی هر چه زودتر از صحنه جغرافیای جهان حذف شود و سرزمین‌های مسلمین و مسجد الاقصی به آغوش مسلمان بازگردد و شکستی دیگر بر جبهه استکبار وارد گردد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha