پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و اساتید تبلیغ با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه کانون‌های تبلیغ در هر استان شکل خواهد گرفت، گفت: این کانون‌ها به ریاست امامان جمعه و نایب رئیسی مدیر حوزه‌ علمیه استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در اولین روز از اجلاسیه مدیران حوزه‌های علمیه استان‌ها، معاونان و مدیران ستادی که در سالن جلسات جامعه المصطفی در قم برگزار شد، اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری معاونت‌های حوزه موظف شدند جلساتی با مجموعه‌های مختلف برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه این جلسات با حدود ۷۰۰ نفر برگزار و حدود ۵۰۰ نکته در آن مطرح شد، عنوان کرد: مجموعه پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت و مجموعا ۸۰ عنوان پیشنهاد برای تبلیغ به معنای خاص آماده شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه عرصه تبلیغ با پیشنهادات سازنده مدیران همراهی شود، مطرح کرد: فشرده فعالیت‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه نیز در قالب نمایشگاهی آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه ۸۰ پیشنهاد، ۱۰ پیشنهاد ویژه و اولویت‌دار داریم، خاطرنشان کرد: این ۱۰ پیشنهاد شامل طرح تبلیغ مکتوب، تولید فیلم سینمایی کوتاه، میزهای راهنمایی اعتقادی، اطلس تبلیغ، فعال‌سازی حلقه‌های میانی، طرح جامع تبلیغ مجازی، طرح تربیت خطیب، حمایت از مبلغین فعال در عرصه بازی، تجربه‌نگاری و جامعه مبلغان کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری ادامه داد: در جامعه مبلغان کشور، هدف ما انسجام بخشی، تبادل تجارب، آسیب‌شناسی، هدایت فکری مبلغین، مطالبه‌گری هدفمند، صیانت از شان مبلغان و ... است.

وی با بیان اینکه جامعه مبلغان در ۱۱ عرصه فعالیت دارد، تصریح کرد: ازجمله این عرصه‌ها می‌توان به خطابه و منور، کودک و نوجوان، دانشجو، هنر، رسانه و فضای مجازی، اماکن و اصناف و ... اشاره کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه کانون‌های تبلیغ در هر استان شکل خواهد گرفت، یادآور شد: این کانون‌ها به ریاست امامان جمعه و نایب رئیسی مدیر حوزه‌ علمیه استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این شبکه می‌توانیم مبلغین برتر را شناسایی کنیم و به همین منظور از تمام مبلغین درخواست داریم در جلسات کانون‌های تبلیغ استان قم شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در پایان افزود: باتوجه به اینکه ریاست این جلسات با امامان جمعه است ابتدا باید اهداف این کانون‌ها که در راستا توسعه شبکه راهبری ائمه جمعه است تبیین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha