چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
همایش

حوزه/ مدیر اجرایی همایش «زن، خانواده، امنیت» گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین همایش ملی زن، خانواده، امنیت تمدید شد.

طاهره حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین همایش ملی زن، خانواده، امنیت خبر داد و عنوان کرد: به اطلاع تمامی پژوهشگران گرامی می‌رساند مهلت ارسال مقاله در نخستین همایش ملی زن، خانواده، امنیت، تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیر اجرایی همایش «زن، خانواده، امنیت»، افزود: «زن، خانواده، امنیت دینی و اخلاقی»، «زن، خانواده، امنیت بهداشتی و روانی»، «زن، خانواده، امنیت جنسی و جنسیتی»، «زن، خانواده، امنیت زیست محیطی»، «زن، خانواده، امنیت سیاسی و نظامی»، «زن، خانواده، امنیت اقتصادی و اشتغال»، «زن، خانواده، امنیت حقوقی و قضایی»، «زن، خانواده، امنیت علمی، آموزشی و فرهنگی»، «زن، خانواده، امنیت رسانه های جمعی و ارتباطات نوین»، «آینده پژوهی زن و خانواده» محورهای این همایش هستند.

وی با بیان اینکه در مقاله باید به زبان فارسی بوده و ترجمه کتاب و آثار پژوهشی از زبان های انگلیسی و عربی در این همایش پذیرفته می‌شود، گفت: مقالات ارسالی باید در یکی از محورهای دهگانه مذکور بوده و پیش از این در همایش یا مجله دیگری چاپ نشده باشد.

حیاتی با اشاره به اینکه آثار باید به نشانی (https://www.wfs-conference.ir/) ارسال گردد، اضافه کرد: مقالات ارسالی باید در محیط Word با قلم ۱۴ (Bnazanin) تنظیم و با حجم ۲۵۰ کلمه ارسال گردد. علاوه بر این، ارسال مقاله از طریق سایت رسمی همایش مورد پذیرش است.

وی یادآور شد: این همایش با هدف فراهم سازی بستر مناسب جهت انتقال دانش و تضارب آرای اندیشمندان و اساتید و شکوفایی قلم طلاب و دانشجویان علاقه مند به حوزه زن، خانواده، امنیت، دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین روش های پژوهشی انجام یافته در حوزه زن، خانواده و امنیت، پاسخ صحیح و مناسب به شبهات مسائل امنیت زن و خانواده، دستیابی به راهکارهای مناسب امنیت‌ بیشتر زن و خانواده در جامعه کنونی برگزار می‌شود.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha