سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه عجب‌شیر با تأکید بر اینکه هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل فلسطین وجود ندارد، گفت: امروز ملت‌های آزاده در ۱۲۰ کشور جهان به جنایت‌های اسرائیل معترض هستند و دادگاه اصلی جهانی همین حضور ملت‌ها در صحنه اعتراض است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب‌شیر امروز در همایش پیشکسوتان سپاه مراغه با عنوان «انس و الفت» به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: تاکنون چندین بار شورای امنیت سازمان ملل آتش‌بس در غزه را بررسی کرده اما آمریکا آن را وتو کرده است.

امام جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه امروزه در هر جایی که جنایت و تجاوز وجود داشته باشد، ردپای آمریکا مشاهده می‌شود، تصریح کرد: مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در دست آمریکایی‌ها و صهیونیست ها گرفتارند و در حقیقت با آمریکا می جنگند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها اگر از غزه عقب‌نشینی کنند، اسرائیل شکست می‌خورد و تاکنون ۳۵ هزار تن بمب آمریکایی بر سر این مردم مظلوم ریخته‌اند.

حجت‌الاسلام شربیانی صبر و شهادت‌طلبی ملت مقاوم فلسطین را تحسین کرد و ادامه داد: نقطه ضعف یهودی‌ها بر اساس آیه‌های قرآن، هراس از مرگ است در حالی که مسلمانان شهادت در راه خدا و دفاع از وطن را به جان می‌خرند.

وی افزود: جسارت و شهادت‌طلبی ملت فلسطین موجب شده تا بسیاری از پیروان ادیان دیگر در سطح جهان به اسلام گرایش پیدا کنند و این موضوع تنها یکی از برکات عملیات طوفان‌الاقصی است.

امام جمعه عجب‌شیر به برخی دیگر از آثار مثبت این عملیات نیز اشاره و بیان کرد: آبروی آمریکا در سطح دنیا خدشه‌دار و دروغگو بودن آنان محرز شد و اکنون بسیاری از ملت‌های آزاده دنیا می‌دانند که این کشور استبدادی به هیچ قانونی پایبند نیست.

حجت‌الاسلام شربیانی ادامه داد: در حقیقت حماس پیش‌دستی کرد وگرنه آنان می‌خواستند در یک حمله گسترده و همه‌جانبه، تمام مسلمانان فلسطینی را به خاک و خون بکشند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل فلسطین وجود ندارد، اضافه کرد: امروز ملت‌های آزاده در ۱۲۰ کشور جهان به جنایت‌های اسرائیل معترض هستند و دادگاه اصلی جهانی همین حضور ملت‌ها در صحنه اعتراض است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha