پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و اساتید تبلیغ با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در عرصه تبلیغ ۷۶ طرح عملیاتی داریم که در کشور در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران حوزه‌های علمیه هندوستان با معاونین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه که در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، اظهار کرد: بخش نخست فعالیت ما در حوزه تبلیغ، سیاست‌گذاری است.

وی با اشاره به اینکه حوزه طرح‌های مختلفی دارد که می‌توان در کشورهای مختلف از آن‌ها استفاده کرد، عنوان کرد: در عرصه تبلیغ ۷۶ طرح عملیاتی داریم که در کشور درحال اجرا هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به طرح هجرت، امین، جامعه مبلغان کشور، مسجد تراز و ... اشاره کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه بخش دوم فعالیت‌ها در حوزه تبلیغ برنامه‌های آموزشی است، مطرح کرد: ۵۴ رشته و گرایش در مدارس حوزوی به تبلیغ اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر آموزش‌های تبلیغ به صورت کوتاه مدت است، خاطرنشان کرد: در این راستا ۴۲۰ دوره آموزشی و مهارتی متناسب با کارویژه‌های حوزه و روحانیت طراحی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با بیان اینکه بخشی دیگر فعالیت‌ها به صورت مطالعاتی و تحقیقی است، تصریح کرد: در روش‌های تبلیغ ۶۷ عنوان کتاب چاپ شده است.

وی از ماهنامه مبلغان یاد کرد و گفت: این ماهنامه ویژه مبلغین فعال در مساجد است و ماهنامه‌ها و مجلات محتوایی دیگری ویژه خانواده‌های مبلغین، مربیان طرح امین، جریان‌های سیاسی و پاسخ‌گویی به شبهات نیز وجود دارد.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه در ۱۱ استان مرکز تبلیغ مجازی داریم، یادآور شد: حدود ۳۲ هزار مبلّغ در سطح کشور فعالیت دارند که شامل طرح‌های مختلفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ گروه تبلیغی مجوز فعالیت دارند، ابراز کرد: همچنین بیش از ۳۰۰ گروه تبلیغی در عرصه فِرَق و ادیان فعالیت دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha