شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
وداع به یادماندنی مردم تهران با شهدای مدافع حرم

مردم تهران با چشمانی اشکبار و قلب هایی مالامال از غم و اندوه با شهدای مدافع حرم تازه شناسایی شده وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، هفتم آذر ماه بود که اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به به نام های ۱- مهدی ذاکرحسینی از تهران ۲ ـ علی آقاعبداللهی از تهران ۳ ـ حسن اکبری از تهران ۴ ـ سید مصطفی صادقی از تهران ۵ ـ رضا عباسی از کرمانشاه ۶ ـ غلامعلی تولی از گرگان ۷ ـ محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان ۸ ـ الیاس چگینی از قزوین به میهن عزیز اسلامی خبر داد.

چهار شهید مدافع حرم از تهران و چهار شهید دیگر از شهرهای کرمانشاه‌، قزوین و گیلان هستند که پس از آیین وداع در معراج شهدای تهران، برای خاکسپاری به زادگاه خود منتقل خواهند شد.

پنجشنبه نهم آذر هم مراسم وداع با پیکر مطهر هشت شهید مدافع حرم در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران مشهدالرضا(ع) برگزار شد و پیکرهای مطهر شهدا گرداگرد بارگاه ملکوتی خورشید هشتم طواف داده شدند.

امروز شنبه ۱۱ آذر هم آیین وداع با پیکرهای مطهر ۸ شهید مدافع حرم تازه تفحص شده با حضور خانواده های شهدا و مردم در معراج شهدای تهران برگزار شد.

وداع به یادماندنی با شهدای عزیز

هستیم بر آن عهد که بستیم

مردم انقلابی و ولایت مدار پایتخت ایران اسلامی با حضور پر شور در معراج شهدا بار دیگر با امام(ره) و شهدای عزیز تجدید بیعت کردند و با شهدا عهد بستند که ادامه دهنده راه آنان باشند و از انقلاب و میهن عزیز تا پای جان صیانت کنند.

امروز همه آمده بودند

امروز همه آمده بودند؛ پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان تا به شهدا بگویند پاسدار خونشان هستند و تا جان در بدن دارند علی زمان را تنها نمی گذارند. سوگواران درخواستی هم از شهدا داشتند «ما را شفاعت کنید»

به امید شفاعت شهدای عزیز

کاری نکنیم شرمنده شهدا شویم

وداع تاریخی پایتخت نشین‌ها با شهدای مدافع حرم + عکس و فیلم

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha