یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/ جلسه داوری ایده ها و طرح های رسانه ای

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه گفت: اگر کارهای رسانه‌ای اعم از انیمیشن، موشن و اقدامات مختلف رسانه‌ای باکیفیت باشد، ولی ایده جذاب و نافذی نداشته نباشد، مؤثر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی در مراسم داوری ایده‌ها و طرح‌های رسانه‌ای، که در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: در دوره‌ای به سر می‌بریم که در کارهای رسانه‌ای ایده برتر حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه ایده، مهم‌ترین رکن یک فعالیت رسانه‌ای است، مطرح کرد: اگر کارهای رسانه‌ای اعم از انیمیشن، موشن و اقدامات مختلف رسانه‌ای باکیفیت باشد، ولی ایده جذاب و نافذی نداشته نباشد، مؤثر نیست.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: گاها انیمیشین‌ها و موشن‌هایی با هزینه بسیار تولید می‌شوند، ولی به دلیل اینکه ایده جذاب و خوبی ندارند، فراگیر نمی‌شوند و اثرگذاری لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه این اهتمام در مدیریت چند رسانه‌ای و رسانه به وجود آمده است که مرکز رسانه به سمت کارهای نو و ایده‌های جذاب برود، عنوان کرد: در این فراخوان نیز جمع خوبی شرکت کردند و تعداد بسیاری به داوری و انتخاب رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اینکه در داوری نیز از ایده‌های نو استفاده کردیم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم مرکز رسانه و فضای مجازی بتواند در بخش‌های مختلف حمایت و راهبری داشته باشد.

وی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم دشمن موشن و ویدیوکلیپی که منتشر می‌کرد از نظر گرافیکی کار ساده‌ای بود ولی یک ایده جذابی پشت آن بود.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه اثرگذار به واسطه ایده است نه کارهای گرافیکی، تصریح کرد: در حد توان در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه از این عرصه حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha