یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
واسط

حوزه/ دانشگاه واسط عراق با همکاری دانشگاه حضرت معصومه(س) قم و دانشگاه الزهرا(س) تهران اقدام به برگزاری سیزدهمین جشنواره سالانه بین المللی با عنوان انسان سازی و دفاع از حقوق او در اندیشه حضرت فاطمه الزهرا (س) می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این همایش و جشنواره بین المللی با شعار "خانم فاطمه زهرا(س) بهترین مردم روی زمین از نظر نژاد، افتخار و سخاوت" در تاریخ سوم ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی مطابق با بیستم جمادی الثانی سال ۱۴۴۵ هجری قمری در دانشگاه واسط واقع در شهر کوت عراق برگزار می شود.

بنابر این گزارش: مهلت ارسال مقاله تا تاریخ ۱۹ آذرماه (۱۰ دسامبر ۲۰۲۳) اعلام شده و علاقه مندان می توانند جهت ارسال از طریق واتساپ (۹۶۴۷۸۳۰۰۱۲۲۸۹+) و یا تلگرام (۹۶۴۷۷۲۵۶۴۹۱۰۰+) اقدام نمایند، ضمن آن که زمان اعلام پذیرش مقاله نیز ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ اعلام شده است.

مقالات ارسالی می بایست حداقل ۱۵ صفحه و حداکثر ۲۵ صفحه و به زبان عربی باشند و قبلاً نیز در جشنواره ای دیگر ارایه نشده باشند، ضمن آن که نویسندگان و اساتیدی که مقاله آنها پذیرفته می گردد، هزینه انتشار و تحقیق، مهمانی و اسکان آنها بر عهده دانشگاه واسط است و هدایایی نیز به پژوهشگران اعطا می شود.

گفتنی است: علاوه بر اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می‌توانند در این جشنواره مقاله ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha