شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: حضرت فاطمه(س) با حفظ شئون اسلامی در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز فعال بودند و با ایراد خطبه‌های آتشین از حریم ولایت و امامت دفاع کردند و سرانجام در همین راه نیز مظلومانه به شهادت رسید.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه سه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد بقیة الله شهرک شهید بهشتی برازجان، ضمن دیدار با اهالی محله و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، پیرامون فضائل حضرت فاطمه (س) به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام مصلح در این مراسم ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) دارای مقام و منزلت بالایی است، همین بس که امامان معصوم(ع) از نسل و ذریه ایشان هستند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) با حفظ شئون اسلامی در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز فعال بودند و با ایراد خطبه‌های آتشین از حریم ولایت و امامت دفاع کردند و سرانجام در همین راه نیز مظلومانه به شهادت رسید.

امام جمعه برازجان در ادامه به آثار اقامه نماز به جماعت پرداخت و اظهار کرد: اقامه نماز بهتر است در مسجد و به جماعت باشد، در روایات آمده اگر نماز پشت سر عالمی اقامه گردد همانند این است که پشت سر پیغمبر(ص) نماز می‌خوانیم.

حجت الاسلام مصلح در ادامه از فعالیت‌های امام جماعت مسجد حجت الاسلام حسین‌پور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha